Saturday, December 27, 2008

U kecu, neću!!!

Malo ću da batalim ovu životnu filozofiju od pre tri priče. Mrzi me da "otkrivam svoju dušu" i tako to. Nego jeste li primetili koliko nam puštaju one spotove iz devedesetih godina. Prosto da ne veruješ. Znači, koji god kanal, radio stanica, prosto da čovek da ne veruje. Baš nam opet vraćaju one stare moralne norme "take money and run". Ludilo, idemo. "Vrati se Slobo", ladno peva nova vlast. E, ono, momci na vlasti, što bi rekao bivši "superstar" u jednom od svojih hitova "Usta ga vista" političari moji dragi.

Ali neću da se nešto bunim protiv svega toga i da kritikujem vlast, demokratiju, Ivicu Dačića i ekipu... hahahahaha... prase malo. Više nešto razmišljam, pa te moralne norme su, bre, do jaja!!! Evo, primera radi, te "sponzoruše" i to. To mi palo baš uz "brata Grua" na pamet. Šta fali tome? Koliko je taj karao riba, a šta peva o istim?! Car!!! Da ne veruje čovek... hahhaha... Mislim ja da sam riba, bio bih sponzoruša. Pre je to bilo jurenje onih krimosa i ekipe, a sad se jure tatini sinčići. Pa do jaja. Kulturni bilmezi, koje lako varaš. Uvek možeš da se karaš sa dečkom koga voliš, a da ovog muzeš samo tako. Ako si malo bolja u tome ne moraš čad ni da radiš pljugu ovom tatinom debilu. Voziš ga samo tako, i bole te.

Šta fali tome? Šta, da bude sa nekim klošarem, koji kao nema keša, živi sa kevom i ćaletom i vozi "keca", ali je perspektivan i završava faks na vreme? Daj, da se ne lažemo. Žene vole lep život. Još i ako je dobra pička, mislim o čemu pričamo... Šta fali Gučiju, Versaćiju ili šta god da je sad moderno. Tozla, dobra kola, lep život. A ne da sa ovim koga "toooliiikooo vooooliiii", čeka da mu se ugreju kola, dok je napulju minus samo takav. Mislim, žene samo da vam kažem jednu stvar, i citiram mene samog iz iskustva: Mi muškarci smo svinje, i zajebaćemo vas imali ili nemali keša. Jebi ga, istina. Ako naletiš na iole jačeg muškarca, jebaće ti kevu... hahahaha... zato bolje tatin sin, i libo te rac. Muškarci su svinje. Opet da citiram brata Grua "... usta ga vista ti meni... dušo, ja tebe ne volim još...", "... pa misli malo na mene...", "ne ja volim samo sebeee...". Stvarno, kad nam se digne kurac, mi imamo samo jednu stvar u glavi, da vas pojebemo!!! Stvarno! Ne kažem da nema ljubavi i to. Ali ako nema te ljubavi, mi bi da vas izvekećemo samo tako. Pa zašto onda da se karate u "Kecu", kad možete u BMW-u, zar ne?! A kurac k'o kurac... malo veći ili manji, zar je bitno.

Stvarno! Pazite, ne pišem ovo iz kompleksa. Imam i keša, a zgodan sam do bola... hahahhahaha... koji sam ja car šta sam sad izjavio!!! Ali istina... hahahahaha... Ma jok, i nije narcisoidno... hahahahaa... Ali to je ono nas uče u američkim filmovima, koliko god u ovih zadnjih godina pobeđivao autsajder. To nije istina. Autsajder uvek ostaje autsajder. Onaj lik sa cvikerima nije Klark Kent, ali je Bred Pit, stvarno Bred Pit!!! Pa što onda ne sa njim, ako možeš. I onda kuditi te "Sponzoruše"??? Zaštoooo!!! Samo napred devojke, i ovako su svi muškarci, kao što rekoh, isti... Jebeš moralne kriterijume!!! Pa ko kako razume ovu priču...

E da, i muškarci su sad postali sponzoruše, a oni su onda carevi??? Devojke, pobunite se protiv tih dvojnih kriterijuma. Kao on kara "šmeker", ako se vi karate "kurve"... ma daj, breeee... Girl power!!!... yeaaaaaah...

U NASTAVKU...

Gastosi zauzimaju Galapagos, pošto im je ukinut uvoz leskovačkog mesa na Barbados, zbog uticaja dima na životnu okolinu, i bore se protiv arhi-neprijatelja Gastosa, kornjača sa Galapagosa. "Konačni okršaj" priča koju ne bi smeli da propustite!!!

No comments: