Tuesday, December 30, 2008

Kajem se

Znači ne možete da verujete do kakvog sam zaključka došao!! Neverovatno kako to prenisam shvatio, ali valjda sa ovom poplavom devedesetih mi je samo sinulo! "Do koske" je 'ladno, ali najozbiljnije futuristički film. Znači ne mogu da verujeeeem!!! Nije vam jasno?! Pa pogledajte samo film. Imate mlade ubice koji voze rolere, ofarbane klince krimose, sa čudnim gej frizurama koji idu i ubijaju ljude, gudraju se koksom i glume ludilo, sve u ritmu tehna. To nema veze sa devedesetim, ali sa budućnošću... pa samo dobro razmislite... idemooo... "... samo jedan sat, samo jedan tren, kad bi bila s' tobom, ne bi bio njen... !!!"... hahahahhahaa... I naravno silovana Bojana Maljević, ultimativni trip svih naših budućih ženskih pokoljenja, zbog filma "Bulevar revolucije"... koji je to san... obožavana si...

A moram priznati da predviđam da do 2011. godine mi zauzimamo muzičku scenu Evrope. Pa pogledajte , imamo sve preduslove. Sad imamo MTV Adriju, naši ovi kreteni što "džuskaju" su sto puta bolji od ovih od preko, a još kad našima daš priliku... Pa hit!!! A i ona parola "Pričaj srpski da te ceo svet razume" ne da je istina, nego ko god je bio preko, to zna... Znači samo još malo ljudi i pobeđujemo i Evropu, Ameriku... ma koga hoćeš. Zauzimamo njihove umove. Kakav će to blitzkrieg... U sred nekog Beča, znate li koji je najgledaniji kanal? DM ili ti Dragana Mirković channel... hahahaha.. Sa sve lukom... hahahahahhaa... Kakve bre Spice Girls?! Onaj prvi tim Modelsica je za to... Ono...

Evo shvatam, napokon!!! Borio sam se da shvatim, da priznam...Ali evo sad priznajem, kajem se!!! Kajem se i oprostite mi svi vi koji su ovo već znali ovo što ja sad pišem ovde. Kako sam ja mogao da znam da smo mi ti koji znaju. Ovo ekonomska kriza i sve to... kao globalno, ovo ono... Ma daj, to je za nas kurac!!! Bubašvabe smo mi koje bi preživele i atomski udar. I to će i da se dogodi. Desiće se atomski rat, i onda čemo mi da mutiramo, i da se spojimo sa mravima, i tako da pokorimo ceo svet. I onda će Srbomravi da naprave neke ludorije tehnologije putem Teslinih tajnih spisa, da polete u svemir... i to je to. Galaksija je naša!!! Kakav Tokio... malo je to. Univerzum nije spreman za Srbomrave!!!

A niste očekivali... hhahahahahaha... Cimex!!! Ko zna šta je cimeks, taj zna... hahahahaha...

1 comment:

Anonymous said...

Ahahahahaha..jako!
Srbomravi hahaha...