Monday, October 6, 2008

Dojahaće kozaci

Mislim pošto gledam nešto ljude, i svi mi nekako zabrinuti ili zadovoljni što se američka privreda stropoštava. Mislim, nemojte misliti da posledice toga nećemo i mi osetiti. Mislim, ali šta smo mi osetili, takva farsa od pada ekonomije, za nas nije ama baš ništa. Jel' tako, Balkanboju?!?! Hahhahahaha... to nama kao dobar dan. Ma da smo mi živi i zdravi... hahahahhahahaa... pa šta se dešava tamo u tim Amerikama? Kažu da je sve to zbog nekog pada nekretnina i ne znam čega. Ali evo, država ih pomaže ili se to u tim Amerikama dešava nacionalizacija, kao kod nas pre 60 godina?! A?! Mislim, čisto ono kako sam ja nešto čuo, uopšte o toj američkoj ekonomskoj politici, oni su i držali sve te neke vitalne funkcije u svojim rukama (struja, voda, nafta...), a ovi ostali ako hoće, mogu tu da se vrte, i malo prodaju neku robu. A sad i ti koji su prodavali tu neku robu, a mi mislili to neke veeeelikeee korporacije, jake i moćne, koje smo čak i u pomoć zvali, sad postadoše državni robovi. U jeeeee, čovečeeee... Neko AIG Life osiguravajuće društvo, koje kažu ljudi, najveće na svetu, propade. I šta uradi država? Dade im 70 milijardi dolara da se oporave... hmmmmm... nemam pojma šta da mislim o tome... mislim puklo njih mnogo, mislim tih firmi, ali ovi mi nekako ostali u glavi, možda sam i ime pogrešio, ali nema veze... I šta sad, nacionalizacija? Hmmmm... pa zar nama naši političari ne rekoše da nam se sad baš sve dešava sad u ovom momentu, baš zbog toga i da treba sve da prodamo?... ne kontam, ali ko šta mene pita. Ali eto, upadoše Ameri u tu zamku komunizma, ili ti te ideje... još kad počnu da nam pričaju o proletarijatu, ima da se userem od smeha... hahahahahahaa... evo useravam se... hahahahaha... Čisto da se pohvalim da sam se dobrooo izasr'o danas... da podelim to s vama, znate ono teško, masno govno što se zalepi za WC šolju pa ne možeš četkom da ga iščetkaš... hahahahhahaha... Hvala što ste mi dopustili da i ovo podelim sa vama. Eto vidite kako sam ja otvorena osoba... Fras! hahahahhahahhaaa...

Evo, i EU, o'ma se uzburkali, i sad svi neke pare u zajednički fond da spreče da se to desi i njima. A kako to planiraju, ako su im Ameri dali onaj keš posle drugog svetskog, da se srede... neki plan, se to zvalo, po nekom čoveku... ne mogu se setim sad. Mislim, zar ovi neće traže keš nazad? Kad nekom pozajmiš, obično očekuješ da ti vrati... I sve nešto se pitam, da se ne posvađaju ti Evropljani, pa da ne izbije neki, pa možemo to nazvati sad, građanski rat, u sred te lepe nam Evrope. Mislim mene taj EU, baš podseća na nešto... hmmmm... zajednica naroda, koji ne mogu se vide očima, neki vid utopije, nema granica i etc. Aaaaaaaa, pa sad sam se setio, na SFRJ... Auuuuu, čovečeeee, koji trip... pa oni mogu da prođu kao mi. A ček, bre, kako smo mi to prošli... mislim ekonomski, pošto sam o tome krenuo?

Pa sama ta Srbija, aj' da ne pominjem druge republike bivše nam te SFRJ, nije baš najprošla. Mislim, odsekli smo sebi dve noge, to jest jednu nam Ameri ili ko već odseče, i mislim na rudnik Trepča, a sad ubrzano sečemo i drugu nogu, mislim na rudnik Bor. Jel' vi znate koji je nus-proizvid rudnika Bor. Zlato!!! A jel' znate koliko država proizvodi to isto zlato u sopstvenoj državi, to jest može da ga kopa. Četri!!! E, samo četiri države... hmmmm... čoveče, pa mi mu tu nekako postanemo o'ma bitni... 2% nacionalnih rezervi u zlatu, mi sami pravimo... nije puno?! Hmmmmm... nemam iskreno pojma, možda i nije, nisam neki ekonomista i dobar sa ciframa. A kad smo kod tih teških industrija, jel' može neko da mi se javi i kaže, šta radi "USS Steel", mislim čime se oni bave. Da, vi sa devojkom? Hmmm... čelikom kažete. Ok, istina. A odakle im taj čelik? Ne znate... pa vidite, ni ja. Ali nekako mislim da su oni prodavci staroga gvožđa. Aj' malo sakupimo, pa pretopimo, i prodajemo, ali da sad ne lupam ja tu, ali ne znam iz koje ga oni to rupe vade, mislim na taj čelik. Ali mi je drago što naše vođe imaju fanastičnu ideju. Pa da, to ste sigurno čuli, da prodaju Naftnu Industriju za 600 miliona dolara, a usput i EPS (to su ovi likovi što imamo struju zbog njih), a eto usput i Telekom (kontam da su to one važne institucije, koje i Ameri nikada nisu dali da se privatizuju). Onako, znači da prodamo, oba bubrega i jaja... hahahahahahaha, i to za DŽ lovu. E, Sloba je dobio neke milijarde, devedesetih godina, za nekih 30% Telekoma Italijanima, a ovi sad, za 600 miliona ceo NIS, u ovim nam prosperitetnim dvehiljaditim. Jako, stvarno jako... ne jako, nego prejako... kako je to fantastična ideja. I onda možemo tako bez nogu, ruku, jaja i bubrega u EU. Pa fantastična ideja... hahahahhahahahahaaha... I šta ćemo da radimo za koju deceniju, da otkupljujemo, isto to od ovih što smo im prodali? Da molimo da nam daju struju, naftu... hahahahahahaha... prejako. Mislim čisto da vas uputim da su vaši dedovi i babe sagradili to, ali ćutite vi, i nemojte slučajno nešto da kažete, jer čim to prodamo i nađemo onog Mladića više, koji nije baš toliko mlad, o'ma idemo u EU, koji će za to vreme biti u građanskom ratu... hahahahaha... Ma prejaka ideja, mi smo carevi... potpuni carevi... bravo za nas...

Jel' treba da pominjem vojsku, i zemlju koja je prodata koja je bila u njenoj imovini, ili železnicu... dve institucije, koje su držale 1/3 zemljišta u ovoj državi? hahahahahaa... prejako... samo vi idite, i divite se Parizu i Londonu, kako je to samo prelepo... Ili ti "Oh, taj večni Rim!!!" Ali o ovome, ma šta vas bole racku, dobili ste vize... i sad svi možemo da studiramo 3 dine, po Bolonji... hahahahaha... hajde svi na Megatrend... ili da svi budemo umetnici... hahahahahaha... ili još luđe, ovo što su svi postali, "bankari", tako što rade na šalteru. "Gde radiš?", "U banci?", "Ne seri, pa tebi je do jaja!!! Ti si bankar", "Jeste"- nasmeja se čovek, reče laž, i pomisli kako će da dočeka sledeći 15 u mesecu sa svojih 450 evra platom... daj bre, dosta više... Jeste li provalili koliko se dugo pravi ona glavna železnička stanica Prokop? Niste? E onda niste baš dugo prolazili tuda, jer se pravi dugooooo... hahahahhahaa... a jel' znate ko stoji iza privatizacije i ovde i svuda na Balkanu. Ne znate ni to... hmmmm... aj' ja ću da dajem asocijacije, a vi pogađajte. Može? Može. Evo prve i zadnje asocijacije koju ću vam dam "Mi smo mafija, i valjamo gudru, to jest heroin, i nekada smo bili zapad bivšoj SFRJ". Ne znate ko je? Koja ekipa kupuje sva preduzeća, na čelu sa srpskim "vlasnicima"? E pa onda neću ni da iznesem tu predpostavku...

Ček... A ona priča o malinama? Ma gde ću da širim temu...

Mislim sve ovo što sam ja rekao je potpuna moja paranoja, i nemoj te da verujete niušta od toga. Stvarno vam kažem. Došlo mi da pišem, pa reko, aj' da napravim malu teoriju zavere. Spavajteeee, decooo... i sve će biti u redu. Dojahaće kozaci na konjima, za pola dana, i spasiće nas... hahahahahahaha

No comments: