Friday, October 17, 2008

Ponovo će se Srbi tući za Trst

Koliko sam se jutros nasmejao sa ženom, pa to nije normalno... znači veselo mi počelo jutro. Jednostavno, onaj jutarnji program me oduševljava. Ali nije ni on kriv za naš smeh... on je bio samo podsetnik za neke stvari. B92, čak laže i za vreme... nisam mogao da verujem. "Napolju je sunčano i toplo...". Evo pogledajte kroz prozor... ako je ovo "sunčano i toplo", onda sam ja stvarno veverica... hahhahaahhaa... jao, kad sam već kod veverica, jel' gledao neko one likove što se kao zviznu sa neke visine i onda kao lete? Zovem ih "ljudi veverice", to vam je najnovija verzija "yeaaah, dudeee..." likova. I izgledaju onako obučeni kao veverice... hahaahha... Samo što je sad najbolja ideja da se baciš sa što veće visine, i onda da letiš toliko nisko i dugo, da nosem dodirneš tlo, i da se spustiš negde u p... m... od mesta sa kog si se bacio... znači, nisam verovao kad sam ih video... i sve vreme sam bio u fazonu "ajde, zalepi se za tu zemlju, kretenu kretenski...". A onda sam video komentare, i to najviše devojaka, kako je to "hit, vrh, do jaja..." ma daj, bre, "ljudi vreverice"... hahhaahhaa... su "do jaja"?... Hit!!! Nemam reči, ostadoh bez texta... nisam... hahahahahhaha...

Ali nismo se ni tome smejali, moj žena i ja, jutros. Jesmo pre neki dan, jer to sa ljudima vevericama je potpuni idiotizam. Jel' znaju oni da kad tad ima da zaginu?! Mislim, ako si za avanturu, evo imam ja predlog za tog "yeaaah, dudeee..." lika. Tri meseca da živi kao prosečni građanin Srbije!!! A?! Recite... e to je ludilo! Dođe vamo, i ajmo bato, živi. Pusti ti mene padobrana i letenja, aj' preživi u Srbiji. E to bi bio "Survival Srbija"... a ne mesec dana u Panami sa nekim zadacima... kako bi se "yeaaah, dudeee..." zbunio... hahahhahahaha... hahahahahahaha... pa evo, zamislite prosečnog Šveđanina, kako preživljava u Srbiji. Mislim to ne moram ni da vam opisujem. Samo zažmurite, i zamislite... evo ja jesam... hahahahahahaha... hahahahahaha... pao sam sa stolice od smeha... onako plav, i neiskusan za Srbiju... hahahahhahahaa... a, ne bi bilo yeaaaah, dudeeee... hahhahahahhaaha... nije gotivno, a može da se pogine... hahhhahahahhaa... aaaaaa... suze mi idu na oči...

E, ali nismo se ni tome smejali, nego smo se usrali od smeha, kad smo shvatili da mi ladno možemo da izvedemo onu čuvenu "Traveling without moving", čovečeee... ali ladno možemo. Totalno ludilo, majke mi. A znate kako? Evo otkriću vam, jer i vi sve vreme to radite, a da niste ni izvalili. Evo rešenjaaaa... hahahahahaha... Ako pogledamo, moja draga i ja, smo živeli i živimo u četiri države za trideset godina života. SFRJ, SRJ, SCG i sad Srbija. Ludilo, a nismo se pomerili s mesta. Hoću da mi daju četiri državljanstva... hahahhhahahaa... ladno "Traveling without moving"... hahahahahaha... pa to je imaginarno. A ovi naši matorci, mislim na babe i dede, oni su i jači od nas. Oni imaju moć, da žive u šest država u isto vreme. Gle sad ovu moć: KSHS, FNRJ, SFRJ, SRJ, SCG i sad Srbija. Znači moja baba, je moćni putovalac ili kako god se kaže, kroz vreme i prostor. Wauuuuu... ili ti yeaaaah, dudeeee... da ne veruješ. A tek ovi preostali živi solunci?! Oni su ladno obrnuli krug. Oni su uspeli da se vrate u Srbiju, posle dugog putovanja. Koja je to moć, ali zapitajte se, koji je to gen, koji nosimo?!?! Potpuno ludilo, sačinjeno od malih ludila.... hahahahahaha... vrh!!! Ovim sam ladno uspeo da, ne da potvrdim , nego dokažem teoriju Savijenog prostora... aaaaaaaaaaaaaa... hoću, bre, Nobela za sve, za ovu akciju koju smo izveli... hahahhaahhaaha... kao, Nobel za sve!!! ... hahahahahahaahaa... "... stavi to na račun Norveške..." ... hahahahaha... hahhahahaha...

To je moć, to je fora, to je "yeaaaah, dudeeee breeee..." varijanta. Potpuni ultimativni sport. Kakvi ljudi veverice... ovo je hit. Ne mrdneš, ali te ima svuda... a sad još kad se odcepi Vojvodina i Sandžak posle toga, ima tek da bude hit... kako ćemo tada tek da putujemo, to će bude ludilo potpuno!!! Jer onda ima da bude, što kaže moja žena, SAO Zemun protiv SAO Vračar. Gađaju se raketama, i bore se za zgradu... hahahahhaahahha... ma hit. Evo ja već sad planiram SAO Moja zgrada, stvarno... zauzimam svoju zgradu, i proglašavam je državom, a onda svi zajedno u EU, koja će, kao što sam već pisao, biti u građanskom ratu u to vreme našeg, sad već, sve zajedničkog ulaska. Prejako... prejaka situacija!!! I onda najača fora. Da uđemo pre Hrvata u EU, sve tako razjebani, ali samo tri dana, da im damo vremena za kolektivni kikiriki... hahhahahaaha...

Ali znate šta je najsmešnije?! Nećemo mi to doživeti, ali doći će to vreme kada će se ponovo Srbi tući za Trst... verujte mi...

1 comment:

Anonymous said...

...ovo je prvi 'od mene' procitan tvoj tekst i zanimljiv si, ali sve mi je nekako dejavu ...ako smatras da si poseban moras stvarno otkriti nesto novo i zasluziti nobela od citalaca ...samo napred i pozzz