Wednesday, October 8, 2008

Konstruktivno... hahhaha

E, ovu priču ću da počnem ovako, a to sam hteo davno još da kažem, ali sam jednostavno zaboravio. Znači, jebaću majku onom liku što je napravio "Trola puna kontrolola" ili tako nešto. Znači induse mali da ti jebem sve po spisku, i tebi i tvojim umetničkim shvatanjima, i celoj tvojoj maloj buržujskoj ekipi... jebem vas sve u usta, i ako mi dune, vodiću vas na Galovicu, i uzeću jedno deset narkomana sidaša da vas jebu sve u dupe, kojima je palo na pamet takva ideja. I celo to prozivanje likova, za koje si samo čuo... šta, jel' te malerisao ili tako nešto dok si bio mali? Za tebe koj si to napravio, za sigurno znam da si neki mali buržujčić, i to neko baš godište koje je tad odrastalo, i nisi smeo da prdneš u to vreme, dok su ti momci živeli, a sad ih ti, bedna tugo... induse odvratni, prozivaš!!! Tata te odškolovao preko, nisi osetio ništa od tih devedesetih godina, osim što si se "borio" za neka ljudska prava, i glumio opozicionara sa jebenom pištaljkom u ustima i loncem u ruci. Znači nabijem te na kurac sto puta, i jebem u ta tvoja mala šugava usta!!! Ne znaš ni jednu životnu priču tih momaka, a našao si da prozivaš. Misliš da bi takvi bili da su imali tvoj izbor?! Što tad nisi rekao nekom od njih u lice tako nešto?! Indijancu indijanski, a?!?! Dok su bili živi... a ne sad, kad nema nikoga od njih... Na primer, mene si lično uvredio, iz nekih mojih razloga... jel' si mislio o tome... jel' si mislio o njihovim roditeljima, prijateljima, rođacima...? Nisi? Jel' tako? Naduvao si se s ortacima na nekom Dorćolu ili Vračaru, u stanu od 120 m2, i kao do jaja je fora, kao "vidi budale... hahaha...", jel' tako, taj neki fazon. Za tebe sve što nema veze s tvojim svetom je smešno? Ooo, induse indijanski!!! Mediokritetu jedan odvratni, koji nikad nećeš imati muda nizašta u životu!!! Živiš ceo svoj život pod staklenim zvonom, i tripuješ da radiš nešto, a ne znaš gde si šupalj... kad bi se samo malo osvrnuo, shvatio bi gde si i šta si, induse odvratni, a ovako samo tripuješ život, izlasci, viđen si, umetnik si ili šta god već... ne ti si mali indijanac, koji ne zna da ima tri rupe, i da su ga jebali u sve tri, i to rođeni roditelji!!!! Ali da te ja analiziram, neću... rećiću ti samo, u usta ti ga stavim, induse induski!!!

Kao to nije više fazon? Sad smo gotivci i tako to? Nije tako, induse odvratni, ima nas još. Možda oni nisu bili upravu, ali ko si ti da ih prozivaš i to mrtve... ? Ko, bre?! I mojne ti meni priču da si ti čekao hleb tad i tako to, pa si onda najverovatnije završio FDU?! Ti koji su čekali hleb, nisu završili FDU, ti su radili šta su stigli ili završili mašinac, ali nikako FDU. Mater ti indijansku... gotivnu tu... Gotivci, ufff... pun mi vas kurac... jel' ste završili i neku školu u Italiji, jel' tako?! Nema tu izbora, ili FDU ili škola komunikacije u Italiji!!! Ej, bre, komunikacije... alo breeee, indijanci matori... A i vi male pičke što završavate ove usrane fakultete, pa onda idete preko da se doškolujete... znanje ravno nuli... jebem vas sve u usta ta gubava gotivna!!! Žao mi je što niste još u devedesetim, i da budete malo u ringu s onim momcima kojima se smejete... hahahahahahhaaha... kako vam ne bi bilo smešno!!! Mamicu vam vašu indijansku... mislite da su ti momci imali šansu da odrade bilo šta od toga? a?... nabijem vas na kurac... ne pravda ih to, ali ako si tad odrastao, onda ih i pravda... ovde upadam u kontradiktornost, ali i za to me zabole kurac, ovde sad rade osećanja, a ne racio... jebem li ti mater i tebi sa FDU-a, a neko si '70 godište, i tebi sa nekih ovih usranih fakulteta a neko si... pa više i ne znam ta godišta... u usta vas jebem... neuka... ali da se ne razumete ama baš niušta... pa to je prosto neverovatno... pizda li vam materina... ali niušta!!! Alooo, bre, i onda vas tata strpa u neko ministarstvo, i prodajete muda za bubrege... pičkice male...to se u Srbiji rešava govnavom motkom, samo je još niko nije digao!!! uffff...indusi induski...!!!!

A znate ko je vama uzor? Ovi "Zlatni papagaj", i ekipa... Tadić, Šaper i družina. Dinkić na gitari... hahahaha... ej, alo, sad sam skontao, jebe nas ekipa iz "Zlatnog papagaja". Generalska deca nas jebu, da vas obavestim. Oficiri i oficiruše. Nemam ja ništa protiv oficira, nego protiv njihove usrane dece!!! Da, to su vama idoli, majku vam indijansku... i onda ste se setili da nam prosipate muda za bubrege i vi i ovi "zlatni"... jebem li vam mater, da vam jebem... jebali bi ste se za sto evra, kučkice jedne male... oooo, tek sam sad skontao... ne verujem... "zlatni" su idoli "gotivcima", a smejete se ljudima koji su se kako tako borili za svoj život?! Mediokriteti se uvlače u dupe mediokritetima, da ne veruje čovek, i svima nama naturaju svoja sranja, i oni su kao do jaja!?!? Alooo, bre, sedi dole, jedna induse!!!! Mamicu vam jebem, modernu!!! Odakle bre vama keš da budete toliko moderni?! Odakle bre?! Odakle bre to da vi živite dobro u svakom istorijskom periodu ove države?! A vi ste uvek antiprotivni.... vi putujete, imate vize, a borite se za njih???? Stalno ste po nekim zemljama, zimujete letujete, i jos prosipate muda za bubrege... da niste to možda vi platili, ili one mamice i tatice, koji vas jos izdržavaju... i vas i ove "zlatne"... ma neću o tome više ni da pričam... mamu vam indusku!!!! Ali još gori smo mi, što vam ne jebemo mater, nego smo se ućutali ko neke cave... e, mislim da je bilo dosta, vreme je da vam se jebe mater, i da se iz vašeg dupeta vade gova za onu motku, i da vas bijemo vašim govnima!!!! Indijanci na vlasti... pa naravno da nam ovako ide onda...

Ali znate li šta mi se još više penje na kurac, nego svi vi zajedno?! Ovi klinci sa "tarzankama" u 2008. godini!!! Znači kad njih vidim ne verujem... idi, bre, mali indijancu uči školu, bori se za normalan život... nije ta devedesettreća bila gotivna... bila je loša... to ti kao ono, "ko nije bio u ratu, tripuje ga romantično"... isto!!! Zapamtite, nije bilo gotivno, i zato skini tu "tarzanku", jer u to vreme ona je označavala nešto, a sad označava da si mali indijanac. Nije ni tad označavala nešto bolje, osim da si potpuni kreten... hahahhahaha... ali je to tad imalo nekog smisla, da ne objašnjavam sad... hahahhahahaa... Mentolu mali, utoke su momci šetali tad!!! ubijalo se samo tako... naletećeš na nekog preživelog i nećeš znati šta te snašlo... kontaš, induse mali?! I onda će biti "mama, pomagaj", a ovaj izašao iz ćorke posle 10 dina... a? Šta mislis kako će to da izgleda, vas susret... ti si bre isti kao i ovi "gotivci" i "zlatni", samo ne znam u koju kategoriju da te stavim... u kretene, na primer... skidaj tu tarzanku, i ne glumi kriminal, jer ne znaš ni šta je to... i ta kola što voziš, vrati tati, njemu vise trebaju... induse odvratni mali... ma taj tata je i kriv... i još one devojčice u džipovima i ne znam čemu, smartovima s cvikerima na očima, što ne gleda gde vozi... aaaaaaaaa... za vas nemam reči... ali ni za kurac niste, to je ono najtužnije!!! I gledaj gde voziš, bre... jebem li ti mater... Da te ne bacim na tu haubu i da vidiš šta je mučenje, kad upališ kola, a ono i sunce i hauba greje, pa polako.... e to je srećo moja BDMS!!! Tako se to na Galovici radi, ili da ti kao mačićima izbijem zube, i tebi i gotivcima i zlatnima i kretenima, pa da pušite a da ne boli... hahahahahahaha... Galovica je keva!!!! E za to ne znate, samo ste čuli, ali niste videli rezanje žiletima i pišanje po glavi. E pa vreme ja da vam se sve to priušti sa sve onom govnavom motkom!!!

Ma ono, pun mi vas je kurac... ali ono svih vas, u kom god da ste fazonu... šta god radili... gde god živeli... pun mi vas kurac svih!!! Indusi indijanski... !!! Sedi dooooleeeee, jedaaaan, bre!!! Uffff...

Zaključak:

Jel' znate da kad bi svako, evo ovako na papiru izbacio makar svoj bes, bilo kakav da je, ne bi bilo od rata do čireva? Izbacujte, koristite bes konstruktivno, kako god, a ne da jebete svoje bližnje ili nekog ko te presekao na semaforu... konstruktivno... shvatate... indusi mali... hahahahhahaa...


I evo jedan stari hit, da se ne zaboravi:

http://www.youtube.com/watch?v=bhHFN8I0BsU&feature=related

Vrh!!! Ako si indus, sedi dole, jedan!!!

2 comments:

Beovulfa said...

Bas razmisljam nesto posle ove tvoje price, i setila sam se necega. Jel' se secas da si uvek u zeldi ekipi imao barem jednog padavicara, obicno HM ili HC koji je "do jaja ortak, ali je, eto tako, padavicar..."? I da je u svakoj ekipi padavicara bio barem jedan zeldi koji je isto tako "super ortak, ali je malo zeldi..."? Isti zivot, ista sranja; zeldiji su se satro "bolje" snasli, a zajednicka stvar nam je bila sto smo svi debelo mrzeli gotivce, mislim bili su nam odvratni "sa obe strane".
Bas si me lepo podsetio na to, sad mi je malo jasnije zasto ni danas toliko ne volim te likove.

Davna proslost, a i dalje ista sranja...

sKeri said...

u jbte koji izliv..
trebalo bi i ja malo da se tako prospem po tastaturi,a posle da budem "flegma" cica!;)
ej ali donekle te i kapiram u celoj toj prici iako nisam zivela 90te!Zivela, ali pored njih, zasta sam vecno zahvalna dragim mi roditeljima!
sad se pitam "ko mi je razbio stakleno zvono u kom sam zivela, kooo?? da ja njemu jeb... malo sve po spisku!!"