Thursday, October 30, 2008

Ne treba variti... definitivno...

Nešto sam se malo navario, i gledam TV, i nemam pojma. Možda ja haluciniram, tripujem ili šta već, ali ovo stvarno nije normalno. Zaglavim gledajući zajedno sa dragom neku "Muzičku akademiju", koja izgleda kao "kuća velikog brata", i ono, ne verujem. Koji su to likovi... stvarnooo... dajte ljudi, jel' smo li mi svi ludi, ili oni smatraju, ti likovi koji prave ta sranja, da mi nemamo mozga uopšte? Ono nema veze sa mozgom. Evo, izvinjavam se svima koji prate, ali to meni nema veze sa mozgom. Onako naduvan, gledam, i čovečeee... jel' to stvarno postoji? Jel' to sve stvarno, to sam se sve vreme pitao.

Nekako me sve to podsetilo na "svjetleći jojo i džirlo proizvode za džirlo narod". Izgleda da smo mi stvarno "džirlo" narod. Znači to se kaže na srpskom "muda za bubrege". Ladno nam prodaju sopstvena muda, ako iz premisa izvlačimo konkluzije... hahaha.. al' se izražavam. Ustvari sad sam se na silu nasmejao. I sad se ti likovi u toj "akademiji" bore da budu zvezde?! Koje bre, zvezde?! Pa jel' znaju oni gde žive?! Ovde ne postoje "zvezde", ovde postoje moroni koji tripuju da su zvezde. Scena, naša, muzička... pa ono, bre, ludilo... Mnogo lošeee... ali stvarno, mnogooo... Od ovih undergound do ovih pop-narodnjaka. Pa to je sve užas, potpuni užas, ne blagi. I jedino što sam skapirao gledajući tu "akademiju", da smo mi narod, koji voli da cinkari i ogovara bližnjeg svoga. Eto, to je sve. Niko ne zna da peva, niti igra, niti bilo šta. Čak su i pičke loše, a hoće da budu zvezde, sve "džirlo djevojka džirlo djevojku stiže"!!! I opet se pitam gde, bre, da budeš zvezda?! Na ovim prostorima?! Pa to nema veze sa mozgom. Nemam ni ja veze sa mozgom, ali nemam ideju da budem zvezda u Srbiji, ili Hrvatskoj, ili Bosni ili gde god. Mislim, ljudi, pa na MTV-u, mi sad slušamo slovenački rep?! Alooo, bre!!! Slovenački rep bendovi. O čemu oni da pevaju, to jest repuju... koja tema?! Kako im je teško u ... Sloveniji?!?! I ladno nam o tome stvarno pevaju, mislim repuju. Da ne veruješ!!!

Vratili nam se sa ovom "akademijom" i oni "čuveni" pop pevači bivše Juge... fali nam još samo drug Tito i Kozaračko kolo, i kao "Oj ha, mala!!!" Ludilo! Sad i filmove pravimo zajedno, a uhvatio se i pelcer u Hrvatskoj dizanja novinara u vazduh. Jako, ali malo su zakasneli, mi smo to odradili devedesetih. Lepo pokokali sve novinare, a šta ovi sad rade? Kasne, opet kasne. A Slovenci obožavaju Guču i Srbiju. Mog džordana obožavaju!!! Ovde im, bre, jeftino pivo, i mogu da bulazne po ulici, a da ih niko ne smara, jer je naša policija, najverovatnije dobila naredbu "ne dirajte Slovence, neće nam dati da uđemo u Evropu" ili tako nešto. Ma udri svinje konjušarske!!!

I sad svi zajedno, na toj "akademiji", meni ovako lepo raspoloženom, prodaju "muda za bubrege"!? Neće moći... Eh, izgleda da može, čim ja pišem o tome... Opet me zajebaše, majku im njihovu televizijsku, namazanu...

A tek da ne pominjem ovo da je, pazite sad ovo, premijer Republike Srbije rekao "... biće gore u 2009. godini..." u finansijskom smislu. Pa koja je to vest... molim vas, za jutarnju kafu? Znači ja krećem na posao, da zaradim leba, nisam sebi priuštio odmor ne pamtim, borim se tu nešto, grabim, kao i svi mi, i umesto da jednom neko kaže "aj, biće bolje", meni lično premijer kaže, uz jutarnju kafu "... biće gore u 2009. godini...". Pa jebem mu mater, koji je to početak dana...

Ne treba variti... definitivno... samo neka paranoja... Evo sad mi baš super, iako sam ih pljuvao, da budem "čovek veverica". Stvarno, "yeaaah, dude!!!", i pljas sa mosta, pa da letim...

No comments: