Tuesday, September 30, 2008

Glasajte za Jurketa

Znate kako, dosta mi je više svega... dosta mi je više ovih političkih ideja, partija, revolucija, nevladinih organizacija... dosta!!! Odlučio sam, osnivam svoju partiju!!! Ne kao zezanje i ne znam šta, osnivam partiju... ne zbog onih, sad već više ne znam koliko keša dobiješ kad osnuješ partiju, nego zato što mi pun kurac svega!!! Hoću i ja da lelemudim po TV-u, i to još kao u odelu, pa da sklapam opozicije ili koalicije, i da me baš bole uši... lepo malo tamo, s ovima da me trpaju, pa onda malo oni tamo neki da me trpaju, pa onda ja trpam nekoga... e, tu nije kraj, onda dođu neki stranci, pa onda oni trpaju sve nas, a mi onda njih bacimo na geplju, kao... i tako. Uživam, čoveče!!! Politika, ako sam sad ja samog sebe dobro shvatio, je ustvari jedan opšti grupnjak. Jebe ko koga stigne, i stvarno mislim da tu niko nije ni lud ni zbunjen, mislim osim naroda, koji je i lud i zbunjen, ali narod više niko neće ni da jebe, koliko su ga izjebali. Stara ofucana droca... ko to još kara, osim mornara, ali oni jadni nemaju nikakve veze s ovom pričom, sad. Mislim na te mornare.

Mislim, nije ovo meni prvi put da želim da osnujem partiju. Eto, vidite, trudim se tu ja, i pre sam hteo da uradim nešto, društveno korisno. I tako krenem ja sa idejom... KPL, e tako bi se zvala ta partija... ta, ta... što sam još '90-ih hteo da osnujem. Nisam imao neki statut, program i ko zna šta, ali što sam imao entuzijazaaaam... ma ne možete da verujete. Imao sam čak i članove, i za neprijatelja smo odmah odabrali Otpor, ako ga se više iko ovde seća. Ne zato što smo mi bili za Slobu, nego zato što smo imali istu ciljnu grupu. Mlade, intelektualne, lako povodljive ljude, koji se lože na gluposti. To nam je bila ciljna grupa... hahahahahhahaha... mojne se ljutiš sad ti koji si bio član Otpora, sad znaš da si bio mlad, glup... šta sad... priznaj... hahahhahahahaa... i tako mi krenemo. Nismo dugo opstali na političkoj sceni, što zbog nemanja sredstava, što zbog toga kad nas je pustila džidža, nismo imali za drugi ketpa, ali misli da nas je najviše upropastilo ime. Zato što to nikako nije privlačilo tu našu ciljnu grupu, mlade, intelektualne, lako povodljive ljude, koji se lože na gluposti, nego im je to ime Otpor, bilo valjda jače od naše skraćenice KPL. Mislim ipak je to Otpor, pa onda neka pesnica, pa ludilo, bilo približnije nego KPL. Ali tu je došlo do naše greške, ili ti, aj, moje, nikom nismo rekli šta znači ta skraćenica KPL, dok nas neki momak iz NS nije pitao. Pa KURCEM PO LABRNJI, rekoh mu ja... hahahahhahahahahahha... e, to bi već privuklo neke ljude, da smo im samo rekli... hahahahahhahahaha... a ni plan nismo izneli, a bio je sledeći:

" Da se naša partija isključivo bavi hvatanjem javnih ličnosti,
i u zavisnosti koliko su zgrešili po našem mišljenju,
dobijaju udarac kurcem po labrnji, sledećim postupkom:
Dvojica hvataju krivu nam osobu, otvaraju joj labrnju,
a grešna nam osoba dobija između jednog i tri udarca kurcem
po labrnji, u zavisnosti od toga koliko je zgrešila.
To se sve snima, i onda šalje medijima."

Sad ćete vi reći "...pa nije to partija, to je terorizam...". A ja ću vama na to, terorizam, reći, šmerorizam... hahahahahhahahaha... hahahahahahahahhaa

Eto, ispričah vam za prethodnu ideju. OK, s ovog stanovišta sad, i dalje je sjajna... hahahahahhahahaha... ali sad osnivam stvarno partiju, majke mi moje. Dosta, bre, više!!! Sad sve kako treba. Statut, ideologija, članovi... ma ima da bude svega. A i zvaće se kao i sve ove ostale partije, iz grupnjaka. Evo, spremite se za skraćenicu. Jel ste spremni?!

NLDP - Nacionalno liberalno demokratska partija

A?! A?! Šta kažete?! Hit ima da bude, i zovem vas da budete svi članovi. Obuhvatamo sve ove ideje iz svih ostalih partija, jer to i ovako sve dođe na isto. Lepo ovo nacionalno, ali biću kratak u objašnjavanju, vam je "... ne damo Kosovo, dajemo Kosovo... Srbi pa amebe... i predajemo u Hag, ali za velike pare... idem ja u Hag, pa ću da se vratim i budem heroj... pravimo nerede... nismo ni desno ni levo... prosto se ne zna gde smo... delimo se, pa se ljubimo... i jako smo politički korektni po našem mišljenju... i etc". Mislim to je manje više to nacionalno u imenu partije kad staviš, koliko ja vidim. Ovo liberalno "... mi smo mladi i znamo šta nam treba jebite se svi ostali... dajmo prava svima kojima trebaju, a najviše nama... gudra za sve... ajmo u EU... Pariz je keva... skupimo otpatke iz ostali partija i stavimo kod nas... i besplatno osiguranje za zube, za one koji su ih izgubili u procesu drogiranja...". Mislim da je to totalno ok, onako ukratko, za to liberalno. A ovo demokratsko, e tu je malo zajebano, ali ide ovako odprilike "... lep nam predsednik partije, pa se žene lože na mene...", da se samo zaustavim malo ovde. Ovaj deo mi se svidža, sa velikim DŽ!!! "... malo smo nacionalni, a malo liberalni, ali nismo ni jedno niti drugo... mi volimo najviše da se naguzimo, ama baš svima, ali ne damo nikome, i tripujemo da će to da nam prođe... dajemo, ali ne dajemo Kosovo... svi su protiv nas, jer smo mi demokrate i mi naj znamo... i etc.", mislim ovde sam stao, zato što bi taj demokratski deo i trebao da izgleda kao neka seljačka mlada "Nevina sam, ali me celo selo jebalo u dupe". Da baš to, da ne dužim mnogo.

Eto, to vam je to. Uffff, a?! Recite, biće to jaka partija, ima da nas guze i da guzimo, a da trpamo ške u bulju!!! Prejako!!! Evo, ne mogu skinem osmeh slica. Kakvi da stvaramo koalicije, pobeđujemo 100%!!! A obećanje na izborima, ne da ćemo da ispunimo, nego ono. Zašto? Pa jer mi jednostavno ne lažemo, jer obećavamo ama baš sve, jer MI SMO NAJBOLJI. A parola nam je "Piće za sve, časti NLDP". Pa kad nađemo još nam nekog lepog mladića za predsednika, pa kad se ulobiramo sa svima, pošto mi podržavamo sve... mmmmmmmm... pobedica za pobedicom, jedna velika pobeda!!! Imamo i ove što pale i žare, a i po nekog geja, al' kao da se ne zna, i dosta umerenih. Pa mislim, molim vaaaas...

Hajde junaci, studenti, gejevi, domaćice, sponzoruše, teleće glave, narkomani, lezbejke, a vi što mislite da ste normalni... ma ko god hoće, mi primamo, jer mi smo NLDP, vaša i naša partija "Piće za sve, časti NLDP "!!!

1 comment:

Anonymous said...

Ahahahahahaha,
lepo si to smislio, hahahahahah ali
ja necu moci da pristupim bash zbog onog demokratskog, ja sam komunista u dushi i nema makac.
Ali drzim ti fige, ahahahahahahahahahhahaha pish zivi si ti hahahahaha