Thursday, October 9, 2008

Šah mat u tri poteza

Nešto sam juče bio malo besan, pa rekoh da se istresem malo. Ufff, kako prija, morate da probate. Nemojte da bijete ljude po ulici ili tako nešto, nego napišite svoj bes na papir, recite naj ortaku/nji, idite u šumu pa se derite... bilo šta, ali izbacite to iz sebe. Znam, svi smo besni... ma ne besni, bolesno besni. Jebe nas ko stigne već godinama, i to baš kako zna i ume. Od ovih naših političara, tajkuna, pandura, besnih kola koja nas pretiču i seku, penzionera... hahahaha... penzionera, zamisli, ali stvarno nas i oni malerišu. Pa aj' stanite u bilo koji red, za bilo šta, bićete okruženi penzosima... i ko mi kaže da nije pomislio "Jebem ti ove penzose...", taj laže.

Evo kad smo već kod tih redova i penzosa, stojim u redu da predam za obnovu pasoša, i gledam oko sebe, i ne verujem. Nas, pa ne znam, petoro ispod 35 godina, a sve ostalo matorci preko 60 dina??? Znači stvarno tri znaka pitanja. Mislim svako ima pravo da radi šta hoće, to je moj stav, ali brate, gde su oni pošli, i šta će njima toliko preko potrebno taj novi pasoš??? Mislim, mi ne idemo nigde koji još, hvala onom gore, imamo dve zdrave noge, a ne oni. Ali ok... ovo mi se samo zakucalo u glavu zajedno sa onim malim prasetom ili ti zamenikom premijera, ili ministrom unutrašnjih poslova, Dačićem, koga gledam baš onako bzvz na TV-u. Ono, ležimo žena i ja, i gledamo dnevnik, i sad tu on objašnjava nešto o nekim hapšenjima i novim pasošima. Tako mi i pali na pamet pasoši i penzosi. I sad koliko sam ja tu dobro razumeo, oni, bre, nešto hapse samo tako, te neke korumpirane... ono kao ludilo!!! Ide ta priča, i koliko sam ja skontao uhapsili su par paćenika, koji su maznuli, pa kad se sve skupi, brat bratu, sto hiljada evra. I sad on to priča sa sve nekim izrazom lica "Uspeo sam u životu... "??? Alooo, bre, svinjo debela, koja si kopirala Slobu do pre dinu dana, sa sve onom neuspelom ćubom!!! Ni to ti nije upalilo, da napraviš ćubicu,a ne da uhapsiš nekoga, koga treba!!! Od toliko lopova u zemlji, krimosa... ma koga o'š, oni tako nakupe neke likove na nekim, ono, smešnim pozicijama, ali da nam zvuče jako, i kao hapsimo sopstvene. Ludilo, ali ono ledilo od ludila (ovo čisto da se izrazim kao "gotivac")... hahahahhaaha... ali priča se tu ne završava. Znači debelo prase nastavlja dalje. Sad on kreće da priča, ali ne mogu da kažem da sam to čuo samo od njega, već i od ovih njegovih koalicionih partnera, da ako sad mi nešto u kratkom roku promenimo pasoše i lične karte, o'ma dobijamo šengen?!?! To jest on želi da mi to tako čujemo... mislim, to jeste jedan od tehničkih uslova za šengen, ali kako to da nam objašnjavaju na taj način?! Kao da smo idioti! Znači kad svi mi promenimo šare, odosmo u EU, ali da opet uhapsimo Mladića i sva ona ostala sranja, ali sad su najvažniji pasoši!!!??? Hahahhahahaahhaa... znači za ne poverovati. U glavi ti: "Promeni pasoš, promeni pasoš, promeni pasoš, ići ćeš u EU, ići ćeš na more, ići ćeš u Mađarsku ponovo po Karavan sirac...", a nemaš pojma zasto tako razmisljas, koliko si se srozao. Evo za sebe ću prvog to reći... da ne veruješ... u, jeeee...

Znači taj SPS je uradio najjaču stvar na ovim izborima. Znači 'ladno su se vratili na velika vrata, a da to niko nije ni izvalio. Ali da ne veruješ. Lepo, koalicija sa DS-om, ministarstvo unutrašnjih, infrastruktura... nema bolje za kasnije pojavljivanje, jer na sledećim imaju bukvalno na papiru šta su uradili, a oni će stvarno da to naprave, za široke narodne mase, da su uradiliiiii... znači da ne poveruješ. Sledeće je, ali u to sam ubeđen, naći čoveka koji na nešto liči, i na izbore sa njim. Ono, mlad, lep, visok i zgodan, sa socijalnom idejom... kud ćeš lepše. Jer ovom narodu pun kurac ove "demokratije", gde jebe lud zbunjenog. Još se Toma, čovek sa suzama u očima... hahahaha... odvojio od radikala, i eto vam sledeće koalicije. Toma, sav onako "razuman". Da ne veruješ da je toliko prosto, ali toliko... i mi ćemo to da popijemo lako kao ladne vode. Koštun im da još malo podršku, i ćao zdravoooo... ludilo. Evo, ko mi ne veruje šta će se dogoditi na sledećim izborima, primam opklade. Evo u sto maraka (ali baš u starih dobrih sto maraka, da vidim ko ima), bacam ruku. Da ne veruješ šta će da se dogodi. Još su sad pri totalnom ulasku u svetsku internacionalu, što označava finansisku inekciju sa strane... ludilo!!! A da ne govorim o "Mi smo prvi govorili da su nam potrebne integracije sa indokineskim narodima, koji su sad jedne od najačih ekonomskih sila...". Mislim, to i jeste istina, što je najluđe. Tu je budućnost, ali da ne ulazim u tu tematiku sad, čitajte malo ove neoekonomiste. I tako debeli prašćić će da nas za četiri godine povede u bolju budućnost, i to sve sa novim pasošima... hahahahahahaaha... Znači stvarno moram priznati da do sad nisam video mudriji potez od ovoga. Još su i LDP-u začepili usta, jer su ovi ušli sa njima u vlast na nivou BG-a, tako da će to biti debelo iskorišteno protiv LDP-a na sledećim izborima, da nisu dosledni i tako to... hahahahahhahahaha... aloooo, šah mat!!! U tri poteza, samo tako!!! A DS i ovako više niko očima ne može da vidi. Ne verujem, ali ne verujem... šah mat!!!

Slobodno mi recite da sam glup i tup, ako ovo što sam napisao je glupost. Ako samo ja ovo tripujem, onda ok. Nisam u pravu. Mislim, ni ne tvrdim da sam u pravu, nego ovo mi je neverovatnoooooo... šah mat!!! Kažem, ako samo ja ovo vidim, recite mi... SPS na velika vrata za četiri dine, a tolika borba protiv njih, da bi nam samo posle 8 do 10 godina oni bili ponovo, posle Gazimestana, najbolja solucija... hahahahahahahha... hahahhahaha... e, moji lonci i pištaljke... hahhahahahaa... ne, jednostavno nemam reči više.

vozdra raja

p.s. jer znate šta znači "raja" na turskom?

1 comment:

Anonymous said...

Mislis da ce lako da zaborave njihovu vladavinu..?!?!?! hmmm...sve je moguce...slazem se..mazanje ociju, izbacivanje cinjenica...ma jooook...Tanja