Wednesday, September 3, 2008

Superstar, yeeeeeeeeee.....

Čoveče, jel' ste primetili da ovi naši političari više uopšte nisu popularni? Ali stvarno, koga zanima šta je rekao neki naš predsednik ili premijer, kog sam iskreno prvi put video... hmmmm... pa kad je postao premijer. Niko više ne obraća pažnju, šta će radikali da kažu, ili dal' se LDP protivi tome... ili više i ta pitanja od tolikog nekog značaja za zemlju... evo i Rusi će sad da priznaju Kosovo... hahahahahahahha... izvinite, ali sad moram da se smejem neko vreme... hahahhahahahaha... hahahahahahhaha... hahahahhahahaa... uffffff, pašću sa stolice od smeha... suze mi idu... e da, kad smo već kod toga, Putin spasao novinare koje je napao tigar... hahahahhaahahahha... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... hahhahahhhaha... pa da ne verujes. I to sa pištoljem sa strelicama za uspavljivanje... hahahhaha... Pa ček ovako, ako se tigar zaleti na tebe i ti si u toj nekoj smrtnoj situaciji, i sad ti ispalis tu strelicu, mora, bre, valjda da prođe neko vreme, da ona prošljaka, a? Mislim nisam neki stručnjak, ali kontam da mora. Dok to uđe u krvotok i sve to... a? Jaooooo, sad sam se setio, kad je ono i pre neku godinu naš voljeni Velja selja spasavao onu devojku iz vode na nekom spustu, ne mogu sad da se setim kom, pa se ona jadna, valjda, davila, a hrabri Velja se bacio da je spase, pa su onda onako pijanog i debelog, morali da spašavaju i nju i njega.... čekajte sekund... hahhahahahahaha... hahahhahahahahha... hahahahahahahaha... hit, hit, hit... nemam reči, koji su to, bre, superstarovi!!!! Ne, to su super heroji... hahahhahaha... pa onda onaj Buš, koji je ustvari vanzemaljac, i ne obični, vi tačno možete na youtube da "vidite", kako on ustvari trepće kao kameleon... ludilo, sine, ludilo. Najgore je što je on još onaj potpuni ludak odgojen u duhu da je svet nastao stvarno za sedam dana, i da su svi niža rasa od bele, ma, vanzemaljac, bolje je... hahhahahahhahaha... ma ima ih koliko hoćeš, što naših, što njihovih, nego su smešniji ovi naši, jer kopiraju njihove, a i novi su u svemu tome, pa nekako baš zabavno. Superstar, yeeeeeeeee... dal' je Marvin mislio na to, u toj pesmi... hahhahaha...

A sad i ovaj najnoviji... to jest bilo ih je dvoje. Žena i crnac za predsednika... hahahahhaahha... eto vidite da Amerika je ustvari toliko liberalna država, da je to neverovatno... to uopšte nije marketing, za ceo svet... ne, ne... to je sve istina. I sad će da pobedi ovaj crnac Alabama ili kako se već zove, i ne boj te se, neće ga ubiti... priča kao belac, sve je ok, uklapa se u korporativnu Ameriku. A žena je ispala, jer još nisu spremni za žene???... pa ovo je hit... mada ja nisam za to, žena predsednik, jer mislim da žene i ovako vladaju svetom i da su one jači pol, i da s ovom svojom jednakošću, samo sebe upropaštavaju, i da im taj neki feminizam ili kako god se to zove, ne ide baš na ruku, ali aj' sad, da ne ispadnem još neki koji nije za ženska prava i tako te stvari, pa da me biju žene na ulici torbama... da nastavim sa čamugom, i on neće bombardovati nikoga... hahahhahahahahaha... ček, bre, sad mi i suze krenuše na oči od smeha... sad će samo čamuga da nas bombarduje... jaoooo izvinite, da budem politički korektan, afričkiamerikanac će da nam baca bombe po glavi... hahahahahaha.. ili tamo nekom džudžumudžu narodu... ti ameri su kao ona scena u Crnom Guji, kad ga onaj idiot od poručnika pita"... ali vi ste čuveni heroj zulu raotova...", a Guja mu kaže" ... jesam, ali tad su nas napadali sa zašiljenim mangom, a sad je Švaba preko puta, ukopan i sa velikim mitraljezom..."... hahhahahahaha... mi smo, ladno, ekipa sa zašiljenim mangom... jako, prejako... eto, i Alabama ili kako god se zvao, je potomak tih likova sa zašiljenim mangom... možda će da nam baca na glavu zašiljeni mango onda, a? Kakvi smo, ima da ga jedemo, i da postanemo, ono, baš zdrava nacija... hahahahaha...

I tako vam kažem, nisu više zvezde... mislim ovi naši bar... sad neki Đoković, teniser, na primer je zvezda. Jako... kao klinci se lože na njega a ne na Šekija ili Kneleta... ok, nije to loše. Onda ona Jankovićka ili kako već, sve pre peniseri neki... hahahahhaha... koliko mi se tek oni penju na kurac, pa vi nemate pojma. Koliko sam ja video, oni bi svi, bre, da budu pevači... hahahahahha... Sećate se Divca pre, i onih akcija, a šta se sad dešava... hahahaha... Ej, Šefik i onaj drugi debil, se potukli na Olimpijadi!!! hahahahaha... nema, ovde kod nas, ko postane taj superstar, bio političar, ili sportista, glumac... da, da... glumac... ej bre, onaj Sergej Trifunović... hahahahahahhahaha... koji je, bre, ono debil. Šta li onaj tripuje, a nema pas zašta da ga ujede... hahahahahahahaha... e moje super zvezde, a takvih je pun kurac ovde... Ajde ovi sportisti i neku kintu imaju, mislim na tenis, ali glumci i ekipa umetnika... ma daaaaaaj, bre, koga mi ovde zajebavamo... ustvari, ček bre, pa mi smo kao nacija superzvezde, jer pogledajte... malo ona Gruzija nas skinula sa CNN-a i tih sranja, i šta se desilo? Izlaktali smo se, da nas vrate na prvo mesto vesti... mi smo carevi, mi smo carevi, mi smo carevi...!!!!! Ali za budalaštinu, ali nacija nam je superstar, yeeeeee... hahahahhhaa... mi smo ladno svi superstarovi... pa mislim, stalno smo na TV-u... yeah, dude!!! ... hahahahahhaa...

E, moj Marvine Gayeeee... "he is superstar..."... da li si to mislio... a? Au, ismejah se dok sam ovo pisao... slatko... hahahahaha...

3 comments:

sKeri said...

AAA ISTO SAM POMISLILA KAD SAM PUSTILA TV!JBNO SMO ODLIČNI DA UVEK BUDEMO MIIII I SAMO MIIII GLAVNA TEMA CNNA!!!GADOSTIIII!!!

Ferguso Zabo kaže.... said...

Mi smo glavna tema od kad smo stigli na ove prostore, ako pogledas malo bolje nasu istoriju....to je jebeni problem!!! svaki put, sranje, mi mirodjija...sranje...mirodjija...i tako u krug!!! mislim da nam je to vec u genotipu...

Anonymous said...

Ma koji bre Nole i Jankoviceva... Na zalost najjaci su nam izvozni brendovi Kusturica i Sloba...

Al manimo se prazne price, hocu da vidim velju spasioca!!