Monday, September 15, 2008

Ministarstvo za istraživanje ruda i gubljenje vremena

Jel' mi verujete da sam imao neku baš gotivnu temu dok sam razmišljao u kolima, ali ode iz glave... e, godine moje, odleteste... pa da, to je, bre, tema. Vreme... ne ovo vreme kao "baš je divno vreme napolju...", nego vreme, kao, ne znam, ono, big bang i onda nastaje vreme, fazon. Sa sve onom početnom teorijom da će doći do implozije samog univerzuma, što, aj' malo da pojasnim znači, da se svemir širi sad, i onda će da stane da se širi, i onda će da krene da se skuplja, kao neka majica, i to omiljena posle pranja, a keva ti je upropasti, i onda će sve toliko da se skupi, da će sve ponovo da explodira, i tako u krug. E, to vreme, mislim na to. Mislim sad kažu da ova teorija ne valja nešto baš, pa su sad podelili sve nešto na pet perioda kosmosa. Mislim da smo mi trenutno u tom nekom drugom, i onda će valjda u trećem, da budu samo crne rupe, pa u četvrtom će i one da nestanu, u petom fotoni, i onda... e tu su stali, pošto manje više niko ni ne može da smisli šta će se dešavati, kad samo fotoni budu išli tamo-vamo. Ali to mora da će ludo da izgleda, jer čisto za informaciju, ti fotoni idu brzinom svetlosti... to je ta ekipa... ono kao "warp nine, mister Spok...". Prejako!!! Odo' ja s pričom ko zna gde, a ode i samo vreme...

E da, opet se izgubih, ali sad na tu pravu temu. Rekoh da je to vreme... pa jeste u nekom smislu, ali više bih se ja ovde bavio, gubljenjem vremena... hahahaha... sad bi ti neki teoretski fizičari rekli i pitali se " ide li vreme u korak s nama... ili mi idemo tamo, vreme vamo..." i tako te stvari... ali ja bih pričao o običnom gubljenju vremena, i to isključivo baš o samom sebi, ne o vama. Vi sigurno ne gubite vreme... ali eto ja da, meni se to stalno dešava. Gubim vreme, kao što neko ima običaj da gubi ključeve za kola. Mislio sam da će se to srediti kad se oženim, pa kao s nekim sam, pa ne mogu da gubim vreme... eee, koji zajeb, sad samo gubimo vreme zajedno, moja draga i ja. Ok, malo kvalitetnije, sad se šlihtam... hahahahhaha... ma kakvi kvalitetnije, sad ne mogu ni neku igricu da zabodem, a da mi ona ne gleda preko ramena šta radim. Najeb'o sam zbog ove rečenice, ali aj' sad, nek ide život... ops, a vidite samo tu izreku "nek ide život"... to je direktno rečenica o gubljenju vremena... pošto obično vezujemo vreme i sopstveni život... tako da ustvari tu možemo da se nadovežemo i na temu smrti i kako je neizbežna, ali to mi već previše za jedno jutro... ali eto, gubi se vreme...

Samo kad se setim, od srednje škole sam tek i uočio tu pojavu, da "vreme ide", ali sam je tek izvalio u zadnjih par dina... i stvarno ide... a šta i da radiš ovde... malo šljaka, malo kuća, malo s ortacima na pivo... hmmmm... i to je manje više to. I onda će neko da mi kaže "mojne letargija, hajde, malo, entuzijazam..." ili tako neku glupost. Ma daaaaj... tek to nema smisla... svi mi većinom imamo taj entuzijazam, ali nemamo vremena, što bi rekao moj drugar Čile, a vreme je novac... hahahahahaa... Ma kenjam, ne vrti se sve ni oko te love, ali da se gubi vreme, ja moram da priznam da ga gubim. Nekako mi nestaje... gledam baš sinoć... čoveče, nedelja, pada kiša, i šta moja draga i ja radimo? Čekamo da prođe dan, da legnemo da kuntamo... možda je to samo naša patetika, ali nekako i ovi što stalno su negde, izlaze, ludilo, zezanje... tek mi to gubljenje vremena... ali moram priznati da sam najbolje gubio vreme dok sam bio u srednjoj i posle nje... bleja, bleja, bleja... malo duvka, malo bleja... devedesete su keva bile... a tek ono bombardovanje... ufff... kakva bleja, mislim za one koji nisu završili na nekom lošem mestu... ali bleja... ali nemojte pogrešno da me shvatite, čast momcima koji su bili tamo gde ne treba...

Ovo sa vremenom me smorilo, aj' malo da se bavim rudama... hahahahaa... jer i ja sam pripadnik ekipe za "Istraživanje ruda i gubljenje vremena"... hahhahhahahaa... ludilo... ahhahahaa... sećate se te ekipe? Ko se ne seća, neću ni da mu objašnjavam. Ali budim se jutros, i sad na TV mis slovenskih žena ili tako nešto, ali šta je tu čudno. Imate nevladinu organizaciju za pomoć mis slovenskih žena??? ... hahahahhahaha... hahahahahhaha... hahahahahahaa... ma vrh!!! Znači, hit, hit, hit... i tako do beskonačnosti... ili na primer Fashion TV... pazite, ta televizija je opasna. Ako je gledaš više od mesec dana, možeš da poludiš i istripuješ, da je to stvarno život. A onaj Mišel Adam, koji je to car, i šta je on smislio. Mislim nije to ništa novo, i ovaj iz Plajboja je to uradio mnogo pre... e vidite, to već nije gubljenje vremena, to je potpuni zalud. I svaki pametnjaković će sad da kaže, i to dosadi... ma daaaaaaj, bre!!! Svi bi mi to želeli ili smo poželeli. Ma ne da budemo oni, nego da se nađemo bar malo tamo, da se ne lažemo više. I da stvarno "živeli smo srećno do kraja...". Ali ne može, batko. Srbija!!!! Izdrži maksimalno!!! Ne možeš ti mene da jebeš toliko, koliko ja mogu da primim!!! Ovo malo sam dobio napad zbog vojnog poziva, koji me je pozvao da statiram u kukuruzu... hahahahhaa... eee, vojska... e to je jezivo gubljenje vremena... ko to nije video, taj ne zna par stvari: da čovek može da spava i više od 48 sati, pa da nastavi da spava još 15 dana; da crna rupa postoji i da jede vreme i zove se straža; da šuljevi i žuljevi nisu ništa; i PRS, jednostavno ne znaš šta je prs ili ti prsnuti, ako nisi bio u vojsci, jer prs se čuje... verujte mi, i to se čuje daleko i jako.

Mrzi me više da serem po ovom blogu, svaka čast ovoj dvojici, što gube vreme s lepim ženama, širom planete... svaka čast i meni što gubim vreme, ne znajući šta radim... i tako... eto, izgleda da i sad gubim vreme pišući ovo... koji sam ja kralj, ćoveeećeee, sa sve Ć...

No comments: