Sunday, September 28, 2008

E jbg

Znate koji likovi su mi najsmešniji? I sad se ovde obraćam ženama. Znate oni likovi koji "jebu", i to baš tripuju da "jebu". Mislim, tu priču ja znam tako što ceo život slušam lovačke priče, koje mi muškarci pričamo međusobno, ali pošto imam i mnogo drugarica, i od njih sam se naslušao takvih priča, da je to da se usereš od smeha. "Ja jebem...". E,bravo, magarče, imaš 30 dina i jebeš?! Svaka ti čast... hahahahaha...

Nekako, da kažem iskeno, izbegavam ovu temu sexa, i u razgovoru, a ne da pišem o njoj, ali eto, došlo mi. Mislim, većina likova ne zna ni gde je "G" tačka, a ne da još pričaju da dobro karaju. Pitaj je gde je ta čuvena "G" tačka, ako ne znaš. Nećeš biti mentol, a ako ona to pomisli "Mrš!!!" i nastaviš dalje.

Ne kažem da žene nešto bolje rade, tu mogu iz sopstvenog iskustva da potvrdim, da tek one nemaju pojma. Ali nekako, na šta su pristale, na kakve priče da im se prodaju, i kakvi "jebači" da ih karaju... užas. Mislim, što se mene tiče, odmah da kažem, tek ja nemam pojma, ali ono što sam doživeo, ili što sam čuo, a da mi je neko sasvim "normalno" ispričao/la, stvarno nema veze s mozgom. "Guženje je intimno", to mi reče jedna... hahahahaha... evo i dan danas se dobro ismejem na to... ma nema veze, bar je meni smešan taj događaj, a ulazim u sobu koja je sva u ogledalima i spravama i onda "guženje je intimno". Ne karanje u bulju, nego, ono, ona se naguzi, i onda ja guzim... hahahahahahaaha...

Neki sexovi koji traju po 5 minuta?? Kao lik svrši dva puta, i misli da je potpuni car, jer je kresnuo dva puta!!?? Ribe koje lažiraju orgazme, ili imaju sex, samo da bi imale nešto tvrdo u đani, a pritom džaraju đanu, da bi svršile, a ovaj tripuje, svih tih 5 minuta, da je fenomenalan?!?!?!? Aloooo... hahahahahaha... gurni onda palicu u dupe, i džaraj đanu, zar nije isto?? A onda da mnoge od žena ne znaju da je analni orgazam jači od vaginalnog... i to samo zato što je neka budala koja je prvi put htela da im "rasturi" guzicu, krenuo k'o majmun na nevinu bulju, sa u potpunosti nadignutim kurcem, jer će napokon "da je jebe u dupe", i zatvorio je zauvek??? A da ne pričam o onima, koji imaju neke restrikcije u sexu... kao ne može ovo, ne može ono... šta to ne može u sexu?!?!? Ljudi, pa to je vaša intima. Intima dve osobe!!! Mislim može i više, ovo ono... hahahaha... Ako hoćete, kenjajte i pišajte jedno po drugom, ako vas to pali. Mislim, sloboda, sex... zar to nije isto? To je ono vaše... To je to što vas dvoje delite i niko više, radite šta god vam padne na pamet!!! Ne ustručavajte se, nego... maštaaaaaa, i pretvaraj u stvarnost!!!

Ako ne valja, popričajte o tome. Evo, riba vam ne puši dobro. Pa reci joj, pokaži joj šta voliš i kako voliš, a ne da ideš kod neke druge, koja "dudla kao nenormalna" samo da bi se posle svojim ortacima pohvalio da si dobio "do jaja pljugu" od neke tamo. Pohvali mi se da ti žena radi jaku "pljugu", a? Nije ti to palo na pamet, pošto ste popričali o tome i ona se potrudila?! Nije?! Može i ova tvoja, samo je nauči. To isto važi i za žene. Daj, bre, reci mu da nisi svršila zadnjih godinu dana, ili nikada, ali ga voliš, pa ne znam ni ja šta... znam, znam, naduriće se... muška sujeta, ali znaš kako će da se zapita, i da se vrati sa željom da te zadovolji... ako se naduri, e onda ga odjebi i reci "Mrš, kompleks majmune!!", ali pre toga bar pokušaj da ga uputiš, pre nego se naguziš liku u haustoru. Ili kreneš da maštaš o drugim likovima, dok te kara ovaj tvoj mentol, a njegov "petominutni štap" služi baš tome, da bude štap.

Sex je bitan, zato pričajte o njemu, ako ljubav postoji. Menjajte ga. Zezajte se, radite šta god vam padne na pamet. Ali šta god... Pričajte o tome šta su vam najdublja maštanja, šta bih želeli. Znate li koja je, po nekim psihološkim istraživanjima, najveća ženska maštarija? Redaljka!!! A malo ste se zbunili... hahahaha... to nema veze s tim da ona želi stvarno redaljku, to ima neke veze s kontrolom, ali to sad nema veze. Ajde, devojko, reci mu to, možda ti je i priušti... ko zna, pričom, stvarno, postanete svingeri... ma šta god, ali dobiješ novinu, pa da vidiš kako ćeš da "frcaš kokice", a ne da džaraš đanu dok te kara. A i ti sujetni majmune, razumi malo... ili reci i ti njoj, da te pali, da joj baš uguraš onu lopticu u usta, i pljeskaš po bulji... što da ne... pazi, možda to isto i nju pali... a? Nije nikom palo na pamet da priča malo o sexu, baš sa onim s kim ga imaš, nego ćeš da ideš okolo, da se žališ ili da karaš s kim stigneš... jbg...

Niko neće da priča o sexu, posebno parovi, a i kad pričamo, radi sujeta na sve strane... daj bre, ne uskraćuj sebi užitak... pričajte, i radite sve što vam se radi, jer to je to. To je prosto sex... nikakav tabu, to je vaše... proučite svoja tela, podelite svoja maštanja... ti, ti, "ćutljiva, kao kulturna s naočarima", kreni da pričaš " jebi, rasturi me, pocepaj mi moju veliku guzicu...", a ne da ćutiš, i pričaš u sebi, i maštaš o nekom liku... a ti, "kulturni intelektualni džemperčiću", joj reci "da je kurva, najebana, majku da ti jebem, sad cu da ti pocepam tu tvoju veliku guzicu!! ..."... To je samo sex ljudi, ništa strašno... nema veze, kako je bilo pre, bitno je kako ti je baš sad, baš u ovom momentu, baš sad dok vodiš ljubav, karaš se, jebeš... baš tad je bitno!!! Posle... jbg, idi u klonju, pa se zadovolji sam/a... i zamišljaj, jer nisi hteo/la da pričaš o nametnutom nam tabuu...

Ma serem ja, nastavite kao što i radite, ko sam ja da vam ovo pričam... aj' uzdravlje!!!

1 comment:

Anonymous said...

ako te stvarno neko bude shvatio , a pri tom pochne da primeni ono "mashta moze sbahsta ", onda ce stvarno uzivati u sexu !!!
ljudi sve je ovo istina, ali istina !!
sve shto si napisao je tako ! i nadam se da ce i oni i one shvatiti ovo i pocheti da se kreshu kako im je volja :))) o jeeeeee

ajt uzdravlje pa se chutamo !
pozitj
Fleka