Tuesday, September 23, 2008

Lizači žaba

Nešto baš gledam TV ovih dana, a iskreno, baš pokušavam da izbegnem koliko mogu, jer teme su, moram priznati dosta depresivne. Ali "zamjetih" nešto, da "ako kanimo pobjediti, ne smemo izgubiti"... hahahahahaha... šalim se. Mislim, to je velika istina, ali nisam to "zamjetio". Tu parolu, od kad sam pročitao nam u čuvenom stripu, moram priznati, da s godinama sve više primenjujem, i primećujem kolika je istina. Samo se pitam jednu stvar, koga to pobediti?

Sa svih strana nam govore "pobedi, budi bolji, unapredi sebe...", ali kao da to nije baš ono što nam govore. Kao budi pojedinac, i sam možeš pobediti svet. E sad, tu bih mogao da uđem u neku tešku flozofiju, al' aj da ga držimo prizemno, na nivou na kom ga ama baš svi možemo primetiti. I zato nam tu dobro dođe taj TV, internet i sva ta sredstva, kako kažu "zabave i informisanja". Nekako kažu, evo ti sve, pa ti sam odluči. Ako ne veruješ TV-u, a ti gugluj... hahahahhahaha... ovde se moram nasmejati, jer to je ladno ušlo u naš rečnik "guglovati". Zamislite mog matorog, kako kaže "Sine, aj' mi izgugluj..." pa onda nešto. Nema teorije. Ne zna čovek za to. E i tu sad imamo pitanje, jel' dobro što ne zna ili nije? Hmmmm... nemam odgovor na to pitanje... Ali eto, mi smo ta generacija potpunog liberalizma informacija, i sve nam je dostupno. Da, evo sve je neko blesav, pa će meni da da neki info. Ne mogu tiket da pogodim, a ne neku solidnu jaku informaciju... hahahaah... Pa sad mogu da kenjam i da na mom telefonu "guglujem"... hahhahahahaa... kao čisto da mi ne promakne nešto dok sam brisao dupe... hahhahahahaha... ludilo. Kažem, ne znam dal' je to sve dobro ili loše, sam se i pitam.

Kažu da smo uznapredovali sa svim tim zezalicama. E, pa tu i dolazi to moje gledanje TV-a i surfovanje netom. Nemam pojma, ali meni to sve liči na neki neošamanizam, samo što su nam sad duhovi tu, u kućama, stalno prisutni, i stalno možemo da saznamo nešto novo. Jel' to dobro? Mislim ne morate se složiti samnom, kažem, meni to tako izgleda. Čitao sam knjigu jednog mog prijatelja "Kad se vidi ono što se ne vidi", neću da vam je prepričavam, ali govori o njegovom iskustvu sa šamanima u Amazoniji i gutanju raznih sranja. Sve u svemu, opis tog društva, a to možete videti i kod Kastanede, nije ništa različit od ovog našeg, koje mi smatramo mnogo naprednijim. Šamani nam daju duhove i nešto nevidljivo. Nešto što je van našeg racija, ili ti poimanja sveta. Znam, znam, opet sam se upleo u veliku temu, ali aj' da se držim samo ovog pravca. Pa zar to nije istina? Poližeš žabu, i tripuješ da si orao i leeeetiiiiš, samo tako. Upališ TV, i zabodeš neku SF priču o Majama, i šta dobiješ, leeeeetiiiiš samo tako. Isti zonfa, samo za široke narodne mase. Net? Tamo možeš da letiš, lebdiš, puziš i budeš vukodlak ako hoćeš... toliko ti mogućnosti daju. A tek igrice, koje o'ma da kažem, obožavam, pa u njima možeš da budeš šta hoćeš. A da ne pričamo o fenomenu igre koja se zove Secondlife!!! Ej, bre, drugi život!!! I stvarno jeste. Bio sam navučen, sa pola moje ekipe samo tako, i bilo nam do jaja, dok nismo počeli da mešamo ovaj i onaj tamo život i drugim ljudima, koji nisu još samo otkrili foru, zvučali kao potpuni ludaci, ali ti daje "razne mogućnosti", rekli bi pametni nam ljudi. Pa daje i ona šamanska žaba, zar ne?

Nismo mi mrdnuli iz one prašume, i to bi bilo dobro, da znamo to, i da ne koriste to protiv nas. A sad će o'ma protivnici nekih zavera i tako toga da pitaju KO TO ONI!!?? Pa rekoh vam, neošamani... "liži žabu lepi moj, i zamisli da si orao... ti ćeš promeniti svet... tako lepi moj, liži...". Mislite da je rat u Iraku za naftu ili Afganistanu za heroin. Ne, ja ne mislim tako. Pa ko još ne liže žabu ili da bolje kažem, ne pije kokakolu i ne sluša Madonu, za koju usput moram da kažem da je mega pevačka zvevda bez glasa??? aaaaaaaaaa..."... ali kako se ona samo menja... ti ne kontaš...", koliko sam samo to puta čuo. Pa ti, Arapi. Šta ih treba naterati... ? Da ližu jebenu žabuuuu!!!!

Ne mogu više, suludo je o ovome razmišljati... ja sam uvek želeo da budem Amerikanac, koji igra ragbi u srednjoj školi i jebe one navijačice i jako sam popularan... pobedili su me... " baci loptuuuu... i touchdown!!!!"...

... jebali me neošamani, živela Madona!!!

1 comment:

Jelena Pavlica said...

Ma nisu te pobedili jebeni gringosi!!! Oni su mnogo glupi...kad nisu onda su OK, al vecinom jesu...

A ja mislim da je guglovanje samo jos jedan alat, a to sto tvoj ili moj ili bilo ciji cale ne gugluje to ne treba da te brine... Da svi idemo stopama svojih starih ne bismo se odmakli od kamenog doba...

Ja licno nisam tehno manijak...sta vise sasvim suprotno, al ne vredi ici protiv vetrenjaca druze...

:*