Thursday, May 14, 2009

MMA keva, jebeš IPod!!!

Imao sam ideju već neko vreme da pišem o tome kako ćemo svi mi, a mislim na novije generacije, da u potpunimo izgubimo prošlost, koja se zasniva na fotografijama, za naša buduća pokoljenja. A kako tačno ćemo to da uradimo? Pa tako što će da ti crkne hard disk, i ćao, to je sve. Baš tako prosto. Mi svi sad, osim mene naravno, a ne zato što ga neću, već zato što nikako da ga kupim, imamo digitalne aparate i fotke odmah prebacujemo na komp, i toliko o tome. Posle te fotke šerujemo, perujemo, tuširamo, retuširamo i jebemo razne ale, ali nikako ne kontamo da može da nam crkne taj hard, i ćao, nema prošlosti. Ok, ima za nas, ali za naša pokoljenja nema posle takvog događaja. Ali nije samo to u pitanju. Isto tako i za muziku, filmove, snimke, pa čak i knjige koje sad skidamo sa neta. I tako u nedogled mogu da nabrajam šta sve nestaje. Razmislite malo sami šta će vama da fali. Šta će ti biblioteka kad možeš sve da imaš na netu ili na hardu. Sad će neko da kaže da reže diskove, bekapuje i ko zna šta radi. Pa šta!? Ako režeš, samo će da ti se sjebe disk u jednom momentu i odoše slike ili šta god da si stavio na taj disk. Isto tako i za bekap. Samo će da ti ode taj eksterni hard u pm i završio si priču.

I sve je tako, ali baš sve, samo razmislite. Ceo život nam se sveo na neki bekap, sakri sam sebi u dupe da ti neki haker ne bi sjebao komp virusom... hahahahaahaha... Majke mi... hahahahahahaha... Pa pogledaj šta ti se desi kad ti crkne fon?! Evo šta ti se desi? Stvarno. Dobiješ jedan mali nervni slom zato što ti se u telefonu nalazi sigurno pola tvog života. Znači nema više poslovnih partnera, ljubavnica i dilera droge, ako ti telefon ispadne u Dunav dok si sedeo na splavu... hahahaahha... "... život mi je otišao niz reku...". Da ne veruje čovek! Sediš u jednom momentu, vrtiš onaj telefon i kuckaš one proklete poruke, što svi kuckaju i onda, op, telefon u reku i ćao tutti!!! Nema više života. Mislim da čemo uskoro da sedimo za stolom i da se kuckamo jedni sa drugima umesto da pričamo, "majke mi moje Nevenke", što bi rekao brat Pinki, ovo ono.... hahhahaahhaahaha...

Što sam video dobar grafit "Ko nema IPod, nek mu rikne keva. LDP" ... hahahhahahaha... Znači smejao sam se toliko da sam za malo progutao onaj mali USB koji sam žvakao po ustima... hahahahahahaha... Gotivci! Koji su to kreteni. To sam pričao sto puta, ali počeli su stvarno da mi smetaju sve više i više. Evo, majke mi, i ja sam pokušao da budem gotivac. Stvarno! Imam i ja te gedžete na gajbi, uzeo sam novi komp, obučen sam, sav ono, kao u košuljicu i džemperčić ako je "kežual", šta god to značilo, poslovno, odelo, naravno, a ovako vojničke lone i neke gotiva patike, koje izgledaju kao da se neko popišao po njima pa mi ih prodao. Stvarnoooo! Mnogo sam gotivan! E onda mi je pukao k....., uzeo sam novu trenericu, imam Nike patike (nove Max nisam uzimao jer mi se stvarno posle svih Max koje sam imao, ovo baš ne sviđa, nego mi je čak i smešno. Nije to taj kvalitet, bre!) i sad šetam kera kao normalan čovek. I nemam nikakav IPod ili MP3,4,5, u glavi.

Iskreno sve vreme mi se mota po glavi da krenem da treniram MMA. Ko ne zna šta je MMA nek mu crkne keva... hahahahahhahahahaha... Šalim se, ali sam se dobro ismejao. MMA su vam ona dva ludaka u "oktagonu" umesto u ringu, što pokušavaju jedan drugom da razbiju glavu kako znaju i umeju. Znaju ono kao 100000000000 veština, i sve ih koriste. Pobednik je onaj koji preživi, koliko sam ja skontao.... hahahahaha... Uvek sam zamišljao šta bi bilo kad bi ubacili nekog od onih naših Sveboraca u taj Cage Rage, pa da ih oni naši izudaraju najstrašnije... ahahhahhaa... Ono kao, potez, nogom u jaja, koji je u potpunosti dozvoljen u Sveboru. Regularno, bre, šta ćeš! Ili kao kad su Rusi poslali onog džina sa glavom neandertalca da napokon izubija one crnce i osvoji titulu svetskog prvaka. Čovek je dokaz da su neandertalci preživeli, i da nismo svi nastali tako što su nas stvorili vanzemaljci. Znači živeo veliki Rus, koji je izubijao vanzemaljsku gamad. To je logički izvedeno veselje u pređašnjoj rečenici! Legitimno i transparentno... hahahaha

E tako zbunjeno, kao i onaj crnac u ringu sa ruskim džinom, izgledamo mi, koji smo se našli u sadašnjosti koja nema veze sa mozgom i sa svim onim što su nas obučavali još od Osnovne škole. Kao "Danas kad postajem pionir, zaklinjem se da ću biti dobar drug... trllalalla". Znam celu, ne bojte se, nego, aloooo. Sećate se "Druže Tito ljubičice bela"? Hit, hit! I svih onih programa za 25. maj koje smo spremali? I sve one sulude praznike. Pa mislim, jeste li vi imali predmet "Odbrana i zaštita". To vam je predmet koji vas sprema za vojsku, manje više. Devojčice sprema za bolničarku Maru, a nas za Boška Buhu... hahahaahhaa... I šta su očekivali kad je krenulo sranje, da ću da budem gotivan ili ću da uzmem ungiju i krenem da divljam, a spremali me za to. Zato je MMA keva, jebeš IPod!!!

A da što se tiče ovih slika što sam počeo na početku. Jebiga, takvo vreme bilo, što bi moj deda rekao. Ostadosmo bez prošlosti, tako da više niko neće znati kako mu je pradeda izgledao ili oni nas to spremaju da svi mi upoznamo naše pretke tako što ćemo svi da živimo po 500 dina? Ko će ga znati... Ali "Nije meni teško zbog 30 dana, nego što je moja mala 30 noći sama. Nije meni teško zbog 30 noći, nego što mi mala moja neće moći doći..."

No comments: