Saturday, May 30, 2009

Ima da si pojedem uvo

Mislim, šta da vam kažem, jednostavno je TV počeo da me opčinjava i sve gluposti koje se prikazuju na istom. Hteo sam da napišem priču o onih 15 ljudi koji su gladovali da bi im se isplatile neke zarade iz ko zna koje godine, ali sam shvatio da poslednje dve nedelje nisam čuo ni reč na istom onom TV-u. Ni reč o njima. Tako da bih vas zamolio da mi bilo ko ovde napiše, šta se desilo sa ljudima? Da li su pocrkali od gladi ili im je možda stvarno neko isplatio te pare? Jer ja nemam pojma. Ni jedna vest. Isto tako me zanima šta je sa onih 140 radnika koji su pretili da će se zapaliti. Jednostavno se pompezno objavila vest i onda ništa, ali ništa. Ko zna, možda su se ljudi i zapalili. Ali nije mi to tema. Ovo sam vas samo zamolio, ako bi neko mogao da mi da obaveštenje šta se dogodilo sa dotičnim ljudima. E. da, i onim likom što je sam sebi pojeo prst. Vrlo interesantno da niko ne kaže šta je sa njim.

Ali da počnemo sa pravom temom. Gejevi u Srbiji? Eto, to sam video na TV-u malih prijemnika. Neki čovek, gej, došao i priča kako je biti gej u Srbiji. Kaže jako loše. Kaže nema brakova, kaže ugrožavaju ga i fizički i mentalno, i kaže da bi bolje razumevanje države i gej populacije pomoglo beloj kugi??? E sad, ako mi neko pojasni izjavu dotičnog čoveka koji je urednik Gej Echo internet magazina, kako će gej populacija da pomogne beloj kugi u Srbiji, bilo bi mi veliko zadovoljstvo. Stvarno nisam homofobičan niti me gejevi manje-više zanimaju u životu, ali eto na primer moja buduća žena je trudna. I mi zajedno sedimo po ambulantama naših nam milih domova zdravlja. Ovo stvarno nikome ne treba objašnjavati, ko god da je imao makar prehladu. Redovi i penzioneri. A mi smo ti koji treba da reše tu belu kugu u dotičnoj nam zemlji, koliko je meni poznato. I sad, znači, jedan od razloga da se pomogne gej populaciji u Srbiji je i to što će oni da doprinesu padu bele kuge u Srbiji. Kako, bre?! I tako čovek pričao. Država im dala neki keš, tačnije neki 260.000,00 rsd-a, i nije dosta. Ok, stvarno 3000 somića nije dosta, ali meni i mojoj ženi što bi selooo tri somićaaaaaa, taj gej čovek nema pojma. Uffff, tri somićaaaa, ovo ono. Ovo vam piše čovek koji je baš proveo dosta vremena sa gej populacijom u Srbiji, pošto mi je jedna od bivših devojaka bila frizerka i samo je imala gej prijatelje. Da kažem šta mislim o tome. Znači ovako: ako imaš preko 18 dina, radi brate mili šta hoćeš, ali nemoj deci ispod 18 godina da naturaš da je to normalno. To je celo moje mišljenje. Možda malo primitivno i dosta uprošćeno, ali to je sve što ja mislim o gejevima. Inače su dosta zabavne osobe za druženje i veće su žene od žena, da dodam. Super, blago njima, čak su i mnogo veseliji od nas strejt likova, valjda su zato i gej, to jest na engleskom "veseli". Stvarno jesu. E, da, samo da pridodam, da iste te gej organizacije služe za pranje novca i ništa više. Isto kao i sve ostalo, sve je to ekonomija. Tako da dragi moji gejevi, nemoj te misliti da ste vi izuzeti iz toga. Služite kao mali točak u lokomotivi zvanoj finansije.

Onda je sledeća tema bila, u istoj toj emisiji, kako je biti musliman u Srbiji. Ono, iskreno, musliman u Srbiji je biti do jaja po meni. Živiš u Novom Pazaru, obično, ne kažem da nema muslimana i u drugim krajevima Srbije, imaš potpuni monopol nad proizvodnjom farmerki i voziš novog Merdžanu. Stvarno ne vidim ništa loše u tome. Muslimani, koliko ja znam su Srbi, Hrvati, Crnogorci, Slovenci, Azerbejdžanci, Jermeni, Amerikanci ili ljudi iz Tunguzije koji su samo muslimanske veroispovesti, i ništa više. Ne znam čemu tolika fama oko svega. Ako je neko pročitao Kuran, tamo piše da je isti Arhanđeo Gavrilo, koji je objavio devici Marija da će da rodi Isusa, govorio proroku Muhamedu šta da zapiše u Sveto pismo. To piše. Znači isti Arhanđeo i za hrićane i muslimane, čak i za ljude koji poštju Judeizam. Čak se i tu isti Arhanđeli pominju. Isto tako, ko god da je pročitao Kuran, video bi da tamo ne piše ništa loše niti o Hrišćanstvu, niti Judeizmu ili ti bilo čemu. Šta više, pišu iste stvari koje i u Bibliji ili Talmudu. "Volite se ljudi!". To je sve. I sad mi gledamo kako se svađaju beogradski muftija i sarajevski? Gluposti. Muhamed rekao "Volite se ljudi!". Toliko o tome. Imao sam do jaja druga u vojsci, i to u crvenim beretkama, zamislite? Ne ovim policijskim, nego vojnim. Čovek bio musliman. Niko mu ništa nije rekao nikada. Čak i za Bajram, dobijao je hranu kakvu je voleo i kakvu je dolikovalo da jede u tom svetom periodu za ljude muslimanske veroispovesti. Mislim da je ovde više pitanje lojalnosti prema Srbiji, ali da ne jedem ja govna previše. A da, naravno, ljudi moji, da li ste ovi ili oni, opet ista stvar, finansije, ekonomija. "Money makes a world go around". Ništa više. Tako da će najverovatnije da nas nateraju da se svi pokokamo ponovo, da bi neko zaradio keš, i to je sve. E, i ne to ove naše budaletine, koje nam direktno rade o glavi, nego mnogo veće barabe. Svetska finansijska bagra, koja je i dovela do ove finansijske krize da bi sve zemlje uzele pozajmicu od MMF-a i tako postale još zavisnije. A šta su države uradile? Dale su u zalog zemlju. Da, zemlju po kojoj hodamo. Znači založili su zadnji resurs svake zemlje. I to znači da ako ne vratimo dug, nećemo imati po čemu da hodamo. Pa vi vidite čemu to vodi. Ali da ne dubim ja previše, nego, dragi moji muslimani, radite ljudi šta hoćete, ali mojne da nas svađaju, to je sve. Evo, ja sam imao devojku koja me pitala "Ti nisi obrezan?" i to sa velikim čuđenjem. A ja se osetio ka mentol što nisam. To mora da nešto govori. A riba, ono, Beograđanka, Srpkinja. A?!

Sledeća tema može da bude kako žive Hrvati u Srbiji. Evo ja nosim hrvatsko prezime, i polutan sam, ali sam rođen ovde. I u to ime mogu da kažem, žive do jaja. Nikada nisam osetio ništa, ali ama baš ništa od strane srpskog naroda. Jednom mi neko rekao Ustašo i dobio takve batine, da me je zapamtio. Čak su ga gazili sve ovi moji što idu na Ravnu Goru svake godine. Odvalili smo ga. Toliko o tome. Ko kaže nešto drugo, ima pravo, ali ja kažem u svoje ime da ja problema nisam imao. Niko ništa, osim tog pijanog Bosanca. Onda možemo da se pitamo kako se osećaju Romi, Crnci, Egipćani, Marsovci i ostale manjine u Srbiji. Stvarno ljudi, dosta više!!! Jel pita neko Srbina u Srbiji kako se oseća? Kad ste videli zadnji put Srbina, osim kada pojede svoj prst, na TV-u da kaže kako se oseća, i da želi svoja prava?! Kad?! Nikada, osim ako isti ti ljudi ne žele da se zapale ili izgladne, a kontam da među njima ima i gejeva, i Muslimana, i Hrvata i istih tih Srba, a po najviše Marsovaca. Pita mene matičar, pošto treba uskoro da se ženim "Kako se izjašnjavate?", rekoh "Kao vanzemaljac". I ništa, najnormalnije žena zapisa.

Stvarno dosta više. Svi se žale osim gedže. A taj gedža je, bre, kuka i motika. Nemoj te da se digne, pa da lepo sve nas ovde Beograđane, koji se pitamo "A zašto se ne odvaja za kulturu i parkove?", izubija, istom onom govnavom motkom, koju stalno pominjem. Stvarno! Možda bi i trebalo... Ima jedna narodna priča. Pita Knjaz Miloš "Šta radi raja?", kazaše mu "Ma buni se." On ništa "Nek se buni". Prošlo neko vreme, pa pita Knjaz "Šta radi raja?", kazaše mu "Ćuti Knjaže". Miloš se uzbudi, pa reče "Smanjuj poreze i proglasi narodno veselje. Ne valja kad raja ćuti". Ovo malo u moj interpretaciji, ali mislim da ste me razumeli. Samo da kažem, jeste li primetili da se raja ućutala?

No comments: