Friday, May 29, 2009

" Današnji dan vam je kao razglednica iz pakla... "

Dosta sam puta pominjao jutarnji program, ali moram i ovu priču da počnem sa istim. Jednostavno se čovek probudi, pije onu kafu što mu žena skuvala, da bi se opasuljio od jučerašnjeg dana i onog jebanja koje je preživeo, probudio se ponovo, i kao u Danu Mrmota, ide ponovo da proživljava sve to "Jovo nanovo". I onda iskreno očekuje, taj isti čovek, ma i žena, nije bitno, da uz tu kafu, koju u suštini pije da bi se dobro israo, i da ga ne bi ista ta velika nužda, nahvatala u onom wc-u na poslu, u kom uvek nekog ima, a i dalje postoje likovi kao Dimitrije Pantić, koji kradu wc papir, da mu neko uz taj jutarnji program nešto lepo kaže. Ne ovo, "Dobro jutro", sa kezom mlađane nam novinarke, koja prosto-proširenu ne zna da sastavi, da nema onog "idiota" kog čita ili nekog "intelektualnog" mladića koji se isto tako kezi, a intelektualan je samo zato što nosi naočare. Eto, to je cela njegova intelektualština. Stvarno mi ne treba takvo "Dobro jutro". Ne znam, odakle vama predstavnicima medija, uopšte ideja da su to iste one face sa Američke televizije, koje nas u Srbiji treba da probude?!

Više bih se obradovao nekom sumornom čoveku ili nekoj babi sa trajnom, nego ovim bezrazložno veselim osobama.Ali stvarno bezrazložno veselim. Mislim, ide prvo kao "dobra riba" ili "intelektualni frajer" i onda dođe onaj pravi novinar, koga dovedu da nam kaže "dogodilo se na današnji dan" i on kaže sledeće i ovo citiram "Današnji dan vam je kao razglednica iz pakla..." i nastavi baja u potpunosti kul. I ti sad piješ kafu, čekaš da se isereš i ovaj ti kaže da je već pre nego si se ti probudio "Današnji dan razglednica iz pakla..." I da jeste, ali što mi to saopštavate kao da je to u potpunosti normalno?! I pre toga ova nasmejana mi najavljuje to sa sve osmehom kao "... i sad sa nama u studiju inostrani izveštač Pera Perić...". Koji se kurac ona smeje, kad mi ovaj saopšti da je dan u koji idem, potpuni pakao. Ne kažem ja da nije. Svaki je, od kad sam se ja rodio, tako da mi nije ništa novo to što i ovaj će biti loš, ali mojne da mi se još smejete. Aloo, bre, mojne te roknem, pa ja sam iz kićbloa. To ti je kao da si mi rekao "... karao sam ti kevu u bulju..." i još mi se smeješ u lice.

Ok, ovo su bile vesti za danas, te sa razglednice. "Pakistanska vojska napala neke Talibane negde, i sravnila ih sa zemljom". Ono, vest kao vest. "Bombaši samoubice se razneli u sred džamije u Iranu". Pa zar nije to ona zemlja što proizvodi te bombaše samoubice?! Jeste malo čudno, ali šta čovek da radi. Ti suiti i šiti ljudi stvarno imaju probleme vekovima. "Amerika podržava Palestinu i ne da više Jevrejima da se šire". Da kaže čovek promenila se politika ili neka fora. Manje više se svede na to. "Severna Koreja preti da će da sravni Južnu Koreju sa zemljom". Koga to zanima?! U Srbiji, mislim? Osim onih koji ne valjaju neku robu sa Južnom Korejom, nikoga. Nek se sravne, i mi smo sravnjavali i bili sravljeni, zar ne? I onda kaže "Klintonova, da Srbija sarađuje sa Hagom". I pazite, to je cela vest? Čemu takva vest? Šta smo dobili od toga? Jel ja sad na računu imam 10 evra više? Proverio sam, nemam. I onda za kraj "Danas u Srbiji sunčano vreme sa temperaturom između 18 i 28 celzijusa". Pogledam kroz prozor. Dok pijem kafu, direktno gledam na prozor, koji već kad smo kod toga nikako da zadihtujem, pa me ubi promaja, a napolju pljušti kiša. Kome da verujem?! Svojim očima ili vestima? Moram da dodam da nisu zaboli vremensku prognozu, pa sad već ima sigurno dve godine. Ali ni jedan jedini dan, osim kad očigledno sija sunce ili pada kiša, pa ti kažu "Padaće kiša" i onda dodaju ono"... mestimično...". To meni dođe kao da su se oni ogradili. Kao "... mestimčno će biti oblačno...", pa ako nema oblačka, ono su rekli mestimično. To ti je ono "i mož' bude al' i ne mora".

Kažem vam, sve bi to meni bilo u redu, ali vratite mi onu bakutu sa trajnom ili onog čika čilajbera što je pijan zadnjih dvadeset godina, pa da im još i poverujem. Ovim nasmejanima, ama baš ništa ne verujem. Ko je još u Srbiji nasmejan od 6 ujutru, a da je na poslu? O'ma kažeš sam sebi "Ovaj hoće nešto da me prevari... 100%!!!"