Friday, December 18, 2009

" Silovanje, silovanjeeee...!!!"

Čisto da se oglasim malo. Mnogo stvari je ponovo počelo da se dešava, što na globalnom planu, što kod nas u zemlji i naravno, nešto i kod mene lično. Stvarno, nešto mi se čini da svet ide k vragu. Ide on oduvek, ali ovo nas sad baš nešto stiže. Od globalnog zagrevanja, u koje ja, naravno, ne verujem, preko virusa H1N1, u koji takođe ne verujem, preko izjave Hamasa da će podržati Iran ako ih Izrael napadne!? Ta vest ide, onako, u kajronu "Izrael će da napadne Iran"??? To baš i nije vest tek tako. Manje-više kontam da tako neka stvar može da izazove globalni sukob, ali šta sad i koga briga za sve to. Neka se rokaju oni svojim atomskim naoružanjem. Imamo mi većih problema od toga.

Pa stvarno, ovaj novi zakon o saobraćaju, navijači hoće da roknu neku novinarku jer ih je nešto uvredila, taksisti štrajkuju zbog fiskalnih kasa i tako neka gomila gluposti. Setiću se još nečega usput dok budem pisao ovaj blog, ali sve u svemu mi se čini da nam se pokušava nešto nametnuti što nam jednostavno ne ide. To je priča o" Carevom novom odelu ". Hteli smo najbolje, ostaćemo goli. Toliko je to jasno. Baš pokušavaju da nas uguraju u te neke nove zakone koji nam ne pristaju da će to stvarno samo da stvori ne volje. Evo vam osnove prava. "Pravo potiče od običaja i morala naroda u kom se primenjuje". To vam je osnovna odlika i definicija prava, vezana za sprovođenje istog. Zato mislim da se malo greši sa naturanjem nam evropskih, isto tako, novokomponovanih zakona. Ipak oni stižu od naroda kojima je mozak odavno "ispran", pa se ti zakoni vrlo lako mogu primenjivati, a kod nas će isti samo doneti nove nevolje ili će se prestati sprovoditi posle nekog vremena. Ovo je samo moje skromno mišljenje. Ali da smo se ubrzali do maksimuma, jesmo.

Meni žena stalno govori istu stvar dok gledamo TV. "Osećam se silovanom od strane reklama, vesti... programa uopšte". I stvarno istina. Jel' se unervozite malo dok gledate televiziju? Što se tiče moje porodice, mi se baš sjebemo, tako da smo odlučili da polako izbacimo TV sa gajbe. Ali polako, ipak su nas navlačili trideset godina na istu gudru. "Silovanje, silovanje...", ali naših sivih ćelija. Ubijaju me, a žale mi se i drugi ljudi. Osećam se kao da su me crnci karali svaki dan. Samo da se dovučem do kuće i da legnem da spavam. To mi je ceo idejni projekat na životnom nivou. Jel' to depresija? Nije. To je samo totalni premor od svih uticaja koje čovek proživi u toku jednog dana. Mada moram priznati da sam jezivo prazan.

Izgleda da sam počeo o ovom dešavanju na ličnom planu. Ma šta da vam kažem, puk'o sam skroz, a sve je uredu. To je najgori osećaj, bar za mene. Ono kad nemaš nikakav razlog da se osećaš loše, a tebi je gore nego i kad bi trebalo da ti bude loše. Ko će ovo da razume, ali onaj ko razume, naćiće se već u ovome. Manje-više je ipak sve u redu, guram. Vidim da se tako i moji prijatelji osećaju isto. Svi su kao "bambi u šumi". Uplašeni da im nije dobro. A od čega? Pa od samih sebe, ali ko će to sad da objašnjava. Postali smo nacija koja se plaši sopstvene senke. Mislim da sve to ima veze sa transgeneracijskim "ludilom" koje napokon izlazi na videlo, ali i to, onako, samo rečeno. Mrzi me da živim a ne da objašnjavam gluposti kao što je transgeneracijsko "ludilo". Ima moja žena pravo "Silovanje, silovanjeeee...!!! ". Jebe nas jednostavno ko stigne, a ponajviše mi sami sebe.

p.s. da ne zaboravim, usput sam saznao da je Amerika samo jedna malo korporacija u vlasništvu Velike Britanije. Da je kraljevina finansirala i pobunjenike i svoju vojsku. Da je posle osnovala korporaciju koja se zove Virginia Company, u čijem je vlasništvu svo zemljište u Americi. Malo sam i pročitao te neke zakonske odluke na koje sam naleteo iz tog doba i koje se i dan danas primenjuju. Po tim neki stvarima, svaki Amerikanac koji se rodi je u vlasništvu same korporacije USA. Da ne poverujete! Sve je u vlasništvu kraljevske porodice, a socijalna služba USA direktno uplaćuje novac u budžet Velike Britanije, tako da su građani Amerike ustvari kao "krave muzare". Naravno da za sve ovo nemam čvrste dokaze, kao i svaki ljubitelj dobre svetske zavere, ali morate priznati da je dosta zanimljivo. Šta se mi onda tu trtimo, to mi samo nije jasno?

1 comment:

sKeri said...

TV nemam, a koristim Virgin Media Broadband! Znaci da sam sa kraljicine strane!:P