Tuesday, December 1, 2009

Ode lovac u propast

Nešto mi se mota po glavi. Znate kome je najbolje, po mišljenju drugih, a najgore po njegovom mišljenju. Možemo reći da su mišljenja podeljena.... hahaha... Straight muškarcu. I to ne govorim zato što sam jedan od njih ili ti jesam li... hahahaha... Nažalost, jesam. Baš ona prava gluperda koja vam bleji na gajbi, a vi ste mu žena, a on češe dupe i istom rukom jede. Baš taj lik. Nemojte biti zgroženi ovom scenom. Sve vi koje ste živele sa muškarcem manje od 5 godina ne znate za to, ali čim ste mu žena, saznate. E taj lik sam i ja. I ne, ne radimo mi to namerno, nego nas jednostavno ne zanima. A ako si još bio i u vojsci, tek te onda ne zanima dal' je "bilo na podu ili ne". Poješćeš ga. Naravno, ima i onih finih, ali ti loše jebu. To možemo o'ma da se složimo, jel' tako drage moje žene? Sve vi na kraju želite ovog u pocepanoj majici koju ima od srednje škole, i koju bi ste najradije spalile, ali nekako ne ide da se spali. E, taj je lik ugrožen. Totalno.

Zašto je ugrožen? Pa baš zato što je takav kakav je. Gde će on? U Pariz? Ali najluđe je što za račun firme on i ide u taj Pariz i onda ne potroši dnevnicu na sebe, nego baš na ženu i decu, a tamo se slika pored tornja i kao bio je negde i pojeo sendvič u kiosku. Da, to je taj lik. Moraš puškom da ga teraš u kupovinu, da sam sebi nešto kupi. Štedi koliko god može, ali "nikada nismo gladni".... hahahaha... Svi su , bre, uznapredovali osim njega. Evolucija, što bi rekao čika Gaga, najjači čovek na svetu. Straight muškarac nije evoluirao i to će ga odvesti u propast. Zašto? Jako prosto. Ništa mu više nije jasno. Jel' on to treba da lovi, pravi decu i umre za ženu koju voli? Po njemu treba, drugo mu nije ni jasno. Nije on ni tup ni glup. Šta više, jako je obrazovan, to ga i jebe u zdrav mozak.

Imao sam prilike da neko vreme provedem u homoseksualnom okruženju. Neverovatno. Stvarno srećni ljudi. "Sve vreme sreća, sreća, radost". U redu, ima dosta tu i cinizma i nekih intelektualnih doskočica, ali radost. Kao da nema nikakve muke na ovom svetu. Neverovatno. Manje više iste priče koje pričaju i žene, pomešane sa nekim muškim pričama, ali koje se više baziraju na intelektualštini i to je to. I naravno, garderoba. Prosto sam bio oduševljen. Prosto mi bilo mi žao što ne mogu da zamislim sebe da se poljubim sa muškarcem pa da im se priključim. Sigurno i oni imaju tu neku svoju muku, ali i oni su neki vid evolucije muškarca. Homoseksualizam nije ništa novo, postoji oduvek, ali taj se tip ljudi jednostavno uklopio u ono što mi danas nazivamo svetom.

I tu su im drugarice usput. Te iste žene. Za žene sam ustanovio jednu stvar. Žene kao žene su uplašeno manipulativna stvorenja. Stvarno! Nemojte, drage moje da se ljutite. Nije to ništa loše. Manipulacija i taj strah su normalni. Čista podsvest koja radi u odbranu vaših interesa. Fizički slabije ste razvile taj strah, a manipulaciju kao odbranu. Meni je tek to sad postalo jasno. Ali to je istina. I znate li vi u kojoj ste prednosti nad muškarcima, baš zbog tih osobina? Čak i homoseksualce držite pod svojom nogom. U današnje vreme, vi ste u potpunosti evoluirale. Toliko ste naprednije i bolje od nas da je to genijalno! Moje potpuno iskreno i duboko poštovanje!!! Nemojte misliti da mi to ne kontamo, ali jednostavno "To su žene".

Tako da smatram da će doći do potpunog nestanka straight muškaraca. Mi moramo da izumremo. Znam da će sad većina žena da skoči u odbranu da im trebamo, ali verujte mi, ne trebamo vam. Šta će vam još jedna fotelja pored one na kojoj sedite. Šta će vam onaj seljak koji samo prdi i podriguje. Sad sve imate. Napokon prave muške drugove koji neće da vas karaju. Znači prava prijateljstva. Imate pozicije na poslovima, uspešne ste. Možete da budete mlade u beskonačnost, sa svim ovim novim tehnologijama. Koji ćemo vam mi? Da vas podsećamo na očeve? Da pravimo decu? Pa uskoro će i to bit rešeno da vam nećemo trebati. Ma sve su to gluposti. Da vas dobro izjebemo? Može to sad i neki sega mega vibrator, pošto mi to i ovako ne radimo više dobro od silnog stresa. Ne trebamo vam više, i verovale mi to znamo. Muškarac kao muškarac je u potpunosti bespotreban ovom svetu. Sigurnost? Pa kad nas ne bude bilo, neće ni biti potrebe za sigurnošću, jer smo mi ti koji ugrožavaju.

Ali šta god ja rekao, mi polako nestajemo. Ovo nije nikakva tužna priča u smislu "Jao, jadni mi muškarci!" iako jesmo veliki hipohondri. Malo nas nešto zaboli i tražimo "mamu" da pomogne. I to je dosta poznato. Nismo evoluirali i nećemo. Stvarno nećemo! Ne da ne želimo, ali ima i malo toga, nego ni ne znamo kako. A ne možeš pokazati put lovcu ka lovini. Sramota je to, pre će da skapa od gladi nego to sebi da dopusti, jer onda nije lovac.

No comments: