Friday, November 20, 2009

Znate li ko je jedini ubio Chuck Norrisa?

Zamisli sunce, bazen, piči zika a ti imaš, pa... jedno dvadesettri godine... hehehe... I ne kukaš! Zašto ovo "ne kukaš"? Pa zato što kad sam ja imao dvadesettri godine dešavala su se samo sranja. I ne samo tad, već i kad sam imao četrnaest, i šesnaest i osamnaest i dvadesetjednu... I tako u beskonačnost. Samo sranja! Živiš u državi koja je jedan veliki kavez i ne možeš nigde, osim ako nemaš "šemu" za šengen, koji je koštao minimum dva soma maraka ili ako nisi hteo da prelećeš granicu Grčka-Makedonija, kao u Američkim filmovima oni Meksikanci, zajedno sa Albancima, Bugarima, Rumunima i ko zna kim, a vodi vas neki lik u tom mraku. I onda stignete! Lepi izbori! Baš lepi!

Pored toga što nisi mogao nigde zbog "kafeza"... "... za kafez si ti Pantiću...", filmovi moje mladosti. Ubaciš još Sutjesku i Tihog i Prleta, i dobiješ totalno fatalnu kombinaciju. Da nastavim, pored toga što nisi mogao nigde, jer ti fizički nisu dali, nisi mogao nigde ni zato što nisi imao prebijenog cvonjka u džepu. Kod nas je bila izreka "... e, da mi je samo da imam, ono, za Coca-Cola-u kad mi se pije... ono kupim neke slatkiše i odvedem ribu na gajbu...". Ne verujete mi i mislite da preterujem?! Pitajete bilo kog ko vam neće ispričati neku fantastičnu priču kako su "... '90 bile do jaja...", i videćete da je to istina. To sa tom Coca-Colom je označavalo neku normalnost koliko sad kontam, a i tad sam tako kontao. To su bile želje.

Kad su to bile želje, možete zamislite koliko je jednoj generaciji ubijena mašta?! Totalno, i svedena na takav materijalizam da je to strašno. To se sad pokazuje kao dobro što se tiče posla, ali ubilo je jedno detinstvo. Baš, ono, ubilo! Da deca maštaju o parama i kombinacijama? I to jako mala? Ne ide to tako. Prosto da se naljutiš na nekoga, a ne znaš na koga pre. Na državu, na porodicu, na svet?! Nisam pametan. Ali znam da postoji čitava jedna generacija koju svi žele da zaborave. Ovde mislim na vlast i svet. Baš nekako da zaborave te likove kao što su pokušavali, primera radi, da zaborave, vojnike koji su se vratili iz Vijetnama. Znate zašto? Ladno bolujemo od iste bolesti u glavu. Da ne verujete. Cele generacije imaju mentalnu bolest koju imaju i vojnici sa ratišta. Da ne dodajem da je pola te generacije i bilo na istom tom ratištu. Ajooooj, pa šta ćemo državo da radimo sa tim? A?

Da nam damo sad neki "beli šengen" i da se radujemo. Da izjavljujemo na TV-u da će "... sad opet neke generacije, kao pre, moći u Trst na kafu...". Kakve su to idiotarije, bre? Kakav "beli šengen"?! Vi mlađi ljudi, evo moram nešto da vam kažem kao stariji, i izvinjavam se zbog toga. Imali vi taj "beli šengen"ili ne, opet će putovati deca moćnika, gotivci i ostala ekipa. Vi nećete, odmah da vam kažem. Vi ćete i dalje da se borite za onu Coca-Colu i da maštate o malo opuštenijem životu, a to je da vas niko ne smara sa budalaštinama.

A jel' znate li vi koji je jedan od razloga da ne idete tamo, u tu EU. Da je ne upoznate! Stvarno! Vi ne smete da je vidite. To jest smete, ali samo na kratko. Da vas onako zaslepe svetla na nekoj eskurziji ili nekom zimovanju, letovanju. Ali da vi sad vidite kako ti ljudi žive, a ne daj Bože da upoznate nekog odatle, pa da vam kaže da mu nije dobro u EU, nema šanse. Jel' nas neko pitao dal' mi hoćemo u tu EU? Evo ja na primer, neću. Neću, majke mi moje! Znam koliko im nije dobro, znam od prilike čemu služi ta ista EU i neću da živim u nečemu što je bivša SFRJ, to jest "strpaj ljude koji se ne podnose na jedno mesto pa da vidimo šta će da se desi"! Neću!!!

Jeste li videli koliko im je trebalo da ubace Irce ili Holanđane u tu EU? Mnogo referenduma. Da li će nama dati taj referendum? Nemaju nameru. To ti je isto kao sa Crnom Gorom. Jer neko nas pitao dal' mi želimo da živimo sa njima? Nije! Nego se ta "velika nacija Crnogoraca" od šesto hiljada ljudi pitala dal' će da se otcepi od nas osam miliona. Da ne poveruje čovek kakve mi greške pravimo, to jest, šta pravimo sami od sebe!!! Potpuni žasuuu, ticebraaa!!! Kažu lepo ljudi " Najboljeg je šita bilo za vreme druga Tita!"... hahahhaha... E da, i čista da ubacim, znate li kad smo mi još trebali da budemo u EU? Sredinom prošlog veka su nas zvali, ali mi smo ladno odbili. To jest drug Tile. Ko će ga znati zašto, ali njega je u Sutjesci glumio lik koji je karao Elizabet Tejlor kad je bila mlada i jedra...

Ali ne mogu da kažem da nisam malo ljubomoran na sve te koji su mogli da upišu neki Megatrend, BK i da posle to isto vredi kao i moj Pravni Fakultet. Isti ti klinci koji nekako drugačije razmišljaju i koji imeju da se isključe od svog ovog stresa koji donosi moderni svet. A sad su još i taj beli šengen dobili. Jesam, ljubomoran sam. Priznajem. A valjda je to neka žal za mladošću i ništa više ili samo neka obična patetika. Ali ja znam jednu stvar, jedino je Bruce Lee ubio Chuck Norrisa... O tome niko neće da priča?

1 comment:

Unknown said...

свака теби част краљу!!!