Saturday, September 26, 2009

Hoću i jaaa!!!

Koliko vidim pred nama su dva puta što se tiče naše države, naroda i kulture. Tako su nam predočili, da trećeg i nema. Šta više, nema ni ovog drugog, već samo jedan koji nam se propagira po ceo dan i udara na sva čula koja imamo. Jednostavno je toliko glasan taj put da nisi ni sposoban da vidiš neki drugi. Zvekeće se na sva zvona i na sav glas. "Idemo, idemo, idemo... Tamo smo, to je bolja budućnost, to je rešenje, tu je srž tamo je bolje.... tim putem krenimo!!! Tamo negde nas čeka bolja budućnost!". I tako svaki dan. Samo jedan put, a to je put ka Evropskoj Uniji ili Evropskoj Zajednici, kako god! To je to! To je rešenje! Idemoooo... Ali nema kraja toj priči. Svako nam je priča, ko god da je kao nešto bitan u ovoj državi ili se samo pojavljuje na TV-u. I to nam baš prodaju priču kako znaju i umeju i ne biraju se sredstva. Od političara i toga da je to taj put, preko "medijskih" ličnosti koje nam pričaju kako je tamo, do onih koji su tamo i naši su i nešto su "uspeli" i koji tačno znaju kako je tamo i da je to put za sve nas.

Tamo nas čeka ovo i ono, lepote zapadne kulture, putovanja, nema viza, školstvo... tako da ću i ja, jebeno, uskoro moći kao da odem u Berlin, London, Pariz ili gde god, i da postanem doktor nauka, tek tako. Ono, kao, ludilo. Odem i oni samo mene čekaju. Takav sam utisak stekao dok gledam i slušam sve te slogane koje nam govore. Vrh! Vrh! Vrh!!!! Sve vreme je neko zezanje, narod se veseli, žene su lepe, muškarci su pametni i uspešni, tako kažu. Ludilooo! "Hajdemo svi u Barsu, a posle toga na Ibizu... ali treba da uđemo u Evropsku Unijuuuuu!" "Come join the party" peva iza toga vesela nam Madonna u svom najnovijem hitu koji ima isto sve kao i onaj pre toga, samo je malo drugačiji. Čak joj i "triler" u pesmi počinje stalno na istom mestu, ako malo bolje slušate. I mi svi za njom pevamo "We will join the party!!!". I skačemo i đuskamo, kao na onim njenim spotovima od kojih čovek može samo da bude "veseo" ili da dobije epileptični napad. Ali to nas čeka, to je to što se priča, to je to što "Svi mi želimo". "Yeeeeaaaah, dude! "MTV, Coca-Cola and Madonna are the weapons of the New World Order!!!" E, to ja kažem, i imamo potpuna autorska prava nad ovom rečenicom. Idemoooo!!!

"Ne treba ti keš, odrekni se svega svoga i pridruži nam se...", a mi odgovaramo i pitamo "Jel' ovo sve za nas? Jeste, jeste, to je sve za vas..." i klopamo to sranje. Sećate se onih ludačkih redova pred McDonald's-om kad je stigao u Srbiju? Kakvo ludilo. Gurali se i tukli da bi gurali hamburgere u sebe. Ali ima lep ukus, šta ćeš. Koji kurac Leskovac i njihovi ćevapi!!! A Cocu ne treba ni da pominjem! Samo ime kaže da je uz Coca-Colu sve bolje."To je piće koje osvežava i čini život boljim. Čim je popiješ ZABAVA POČINJEEEE!!!!". Tako bar kažu na reklami. Leti hladi, zimi ti smuva ribu ili tipa da te greje. Kažem, koliko je to lepo ludilo. Jedva čekam da uđemo u tu Evropsku Uniju i da počnemo da živimo taj više "normalni" život koji nam toliko obećavaju. Nisam samo skapirao da li ovi ljudi iz te Evrope uopšte žele da nas prime i podele to sa nama? Taj lep život. To nikako da skontam. Čas hoće, čas neće, bar to ovi naši kažu. Nikako da skontam, ali koliko sam ukapirao još par puta da odradimo neku šljaku za njih i eto nas, upali smo. Ma nije to ništa za nas, ima da odradimo to, šta god nam kažu, i onda počinje žurka zvana Evropska Unija. Samo mi nije jasno šta su oni sad počeli da se žale na istu i da sad jedu po McDonald's-u po mesec dana, da nam dokažu da možeš da rikneš ako to uradiš, kad su to nama oni prodali? To mi nikako nije jasno. Sad se oni nešto bune, a treba da im se pridružimo u tom sve opštem veselju i radosti. "Sreća, sreća radoooooost..."

A onda Ferguso kreće da jebeno živi. Tako sam ja to skontao. Primaju me u Evropsku Uniju, ja uzimam malo stvari, šta god mi pod rukom, i čisto onako, krećem na put oko sveta. Sedam u neke nenormalne vozove, a mogu i avionom za 2 evra ako treba. Pičim, izlazim iz voza usred Berlina, a tamo gej parada na kojoj je ludilooo! Svi se zezaju, karaju, skaču, veseli su... nema više mraka, nema više "proklete" Srbije, već svetla šljašte i gruva zika, i svi su mladi i lepi. Onda odem malo i završim neki doktorat koji mi oni plate da završim, kao što planirah, pošto kod njih niko neće u školu zbog silnog zezanja. Upadam u neku suludu firmu, gde su svi gotivni i meni "slični". Plata, koliko oš, šalimo se, zezamo, posao je zabavan. Što se kaže "Dobra je ekipa na šljaci. Opuštena." Putuje se za Hong Kong kad moraš, ali nije teško,nego sedneš, sve plaćeno, a tamo... Naravno, ludiloooo!!!! Vratim se gajbi u... šta god... Pariz, primera radi, jer mogu da živim i tu i tamo, nije bitno, nema viza, radnih dozvola. Nema!. Tamo imam gajbu koja je skroz... modernaaaa, kao u Cribs-ima. "This is my (Ferguso's) Crib. Welcome!" Čeka me opičena žena, sva vesela i nasmejana, jer frke nema, ima se, može se. Sve to za jedan tet i pirsing više.. A deca već imaju svoje tripove. Tipa da budu "skakači po zgradama" ili skydiver-i, šta god u tom momentu MTV propagirao i rekao da je "coooool". Čak im se i ja pridružim, jer sam i ja u modi, a žena mi hoće "štiklom kroz vrata" i to sva onako u crnom i koži. Naravno da se može tako, svi poštuju moju privatno i moje porodice. "I koga briga šta ja radim van posla!". Do jaja!

Tamo ne moraš da budeš ovo kao elektroinženjer, mašinac, pravnik, advokat... Ma jok, bre! Tamo se završi, ako želiš da budeš u biznisu, neka škola za Business Trlala, šta god, upadaš u firmu i ćao. To je ako želiš to, ali ne moraš uopšte ustvari ni da radiš, već stvarno možeš da živiš od svojih izložbi ili od tog svog benda koji svira dub. Stvarno je tako! On, imaš svirku jednom nedeljno i baš te briga. Ti voliš taj bas "you are addicted to bass". Šta više, i kredit otplaćuješ od toga, a posle možeš na snowboard preko zime. Jebe ti se! I ti i tvoja devojka koja se bavi instalacijama. Ali šta da se radi, spojla vas je ljubav prema planini, i možete to da povežete. Kako lepo. Prosto se topim pred tom slikom. Što to ja nisam imao kao mlad? "Zbog proklete bivše vlasti!". Tako bar kaže ova nova vlast.

A znate šta je najbitnije kod Evropske Zajednice? To što ćemo svi biti besmrtni, verovali vi ili ne? Kako, pitate se? Ne znam, ali tako sam ja ukapirao, preko medija koji nam preporučuju taj put! Svi smo besmrtni i baš nas briga za sve, nego udri brigu na veselje!!! Zauvek ćemo biti mladi, lepi i radosni!!!

A oni drugi putevi... hmmm... većam ih zaboravio pored ovog! Samo da dobijemo te vize i ne treba nam više ništa! Hoću u Evropsku Unijuuuuuuuuuuuuuuuu ili Zajednicu, kako god!!!

Tako sam ja skontao taj jedini pravi put put koji se nudi, a vi?

P.S. Jedan pametan čovek reče "Prvo moraš da vidiš ono što se već vidi, da bi mogao da vidiš ono što se ne vidi". Taj pametan čovek koji to reče sam ja. Sad sam besmrtan... hahahha

No comments: