Tuesday, September 22, 2009

Od 9h do 17h

Poštovani članovi ludnice u kojoj živimo, poštovanje! Poštovanje na hrabrosti koju pokazujete svaki dan suočavajući se sa raznim u potpunosti nerazumnim problemima u toku dana. Poštovanje na smelosti da uopšte krenete u dan i kad vam se ne ide, kad vam se ne ustaje iz kreveta. Poštovanje na pokazivanju lažne snage da prebrodite taj isti dan. Poštovanje na lažnim osmesima koje upućujete drugim ljudima da ne bi dolazilo do, stvarno, raznih problema. Poštovanje što uopšte ustajete ujutru iz kreveta i krećete da se borite sa samim sobom i sa drugima. Stvarno, moje duboko poštovanje.

Ovde bih mogao bukvalno i da završim ovaj tekst sa iskazivanjem poštovanja, Stvarno bih mogao, ali bi to onda bio jako kratak tekst (rekoh u sebi HE). To "HE", kao jedan mali osmeh koji sam izbacio u sebi, a koji je ostao od one životne radosti koju sam nekada imao, ako sam je i imao. Ili je to bila dečija naivnost, više ne znam ni sam. Evo, kada ste poslednji put ustali onako orni i radosni i krenuli u dan? Napravio sam malu anketu i ljudi koje sam pitao, iskreno su mi rekli da im se to toliko retko dešava, da se više ni ne sećaju. A i kad im se desi, da ih to uplaši, a ne ohrabi, jer kao da je to neko novo osećanje koje nisu do sad doživeli. Kažem "Kao", ne da ga nisu doživeli. Manje više to "Kao" je postalo baš standardni deo našeg života, i to toliko da mi ustvari "Kao" i živimo. Odakle mi sad ovaj nihilizam? Nije nihilizam, nego jedna od životnih istina. Zvučaću ovde sad kao David Icke, sa sve nekom teorijom zavere, ali nama neko stvarno crpe tu radost, koju bi prirodno trebali da osetimo, bar na kratko, u toku jednog dana. Samo malo... samo na kratko... ali ni toga više nema. Opet, nije nihilizam, tuga je.

Što se mene tiče, pretvorio sam se u lažni osmeh, lažnu nadu koju dajem sebi a i drugima, čisto da bi bilo nade. Potreba. Gledate oko sebe i šta vidite? Sad kad je krenuo novi Veliki Brat, stvarno imamo kepece i bradate žene, kao što sam pisao u prošlom tekstu. Šta se samo desilo evo u poslednjih nedelju dana, da se ne vraćam , šta se samo desilo u poslednje dve decenije. Čovek odsekao sebi ponovo prst! Taj će stvarno na kraju da se zapali, a nema nikoga da mu pomogne. A moli za pomoć! Moli! Ispada da smo mi neki narod koji voli da bije strance po ulici. Francuze, Australijance i još se čovek zove Džejms Braun.... Mislim stvarno! Nije to istina. To se dešava svuda u svetu svaki dan! I u "demokratskim državama". Preselili cigane, pa je tu sad frka jer im je "daleko posao" i "hoće da budu u centru grada". Alooo, bre!!! Tu su neki gejevi, koji ponovo traže svoja prava! Brate mili, pustite ih da traže. Molim vas! Nek mašu zastavicama ili nek đuskaju goli. Nek se, bre, obese za jaja, ako žele! Šta to mene briga. Bole me k.... i za njih i za neke malinare koje spominju po studiju B. Da li su bitniji malinari ili gejevi?! Koja je, bre, to emisija?! Koja je to tema?! Koga to neko ovde zajebava?! "I braćo gejevi, molim vas, što vi morate da održite gej paradu baš u centru grada? Šta fali jebenom Ušću? Jel' to mom Novom Beogradu nešto fali?!" I eto upadosmo u pogrešnu diskusiju, o'ma! Instant! Sad se ja ljutim kao građanin Novog Beograda i smatram da su gejevi, time što neće da održe paradu kod nas, mene stavili da budem građanin drugog reda pošto živim na Novom Beogradu. Eto vam pogrešne premise i eto vam nereda. Kontate? Ne? Pa i to je ok, ako se ne kontamo. To su ljudska prava. Da možemo i da se ne kontamo. Što bi vas neko iz Obraza skontao? Nemaju pravo da vas biju, ali imaju pravo da vas ne kontaju. A imate i vi pravo da zagušite centar grada, da bar zajebete ove iz kruga dvojke, da nemaju gde da parkiraju. A da, vi ste iz kruga dvojke. Zaboravio sam. Izvinite. I eto, sad sam ja uvređen zbog Ušća i osećam se kao građanin drugog reda zbog toga. I to nije uredu. Niko o mojim osećanjima ovde nije razmišljao... hahaha... A koliko to tek suludo zvuči?! I ladno su me upleli u celu tu sad priču.... Nećuuuuu.... Koliko su to sve nebitne priče... Toliko nebitne! Evo, meni je žena trudna, niko je ne jebe 5% zbog toga i nema ama baš nikakva prava zbog toga. Može u Opštini preko reda, ali samo ako je puste drugi ljudi. To je sve. Hajde onda trudnice, dignite ustanak!!! Zakrčite grad!!! hahahha... "Mali naduvani baloni, zakrčili grad", u vestima u 20h.... hahaha... Šalim seee, dragaaaa... Najeb'o sam zbog ove šale...

Ali znate li šta mene zanima, a nisu rekli nigde. Jel to Telekom opet izbacio, baš u ovoj nedelji suludih vesti, preko prsta, Francuza i gejeva, novi tender za fiksnu telefoniju?! A?! O tome nema priče?! A para vrti, gde burgija neće. "E, Srbine, počeši me, svrbi me..."

Stvarno duboko poštovanje, što uopšte, vi ljudi koji radite svaki dan od 9h do 17h ustanete ujutru i odete da vas neko bukvalno jebe u zdrav mozak... Vama moje poštovanje...

No comments: