Monday, September 7, 2009

Cirkus

Dobar dan i dobro mi došli u cirkus Ferguso!!! Ovo je prestava u kojoj možete videti kepece i bradate žene, najjačeg čoveka na svetu čika Gagu i najmanju kučkicu na svetu Lukeziju. Prestava u kojoj se ogledala krive, a šipke postaju žive. Putujući cirkus, sa sve prizvukom velike depresije sa početka prošlog nam veka i još jedna mala pustinja. Klovnovi i bradate žene se vrte u krug, a i Urke Plavi je stigao iz Španije, i fura isusovku. Ima li toj prestavi ikada kraja, da vam kažem - ne znam. Ali znam da je tu ringišpil, da je kruška za udaranje tu, koja čak i ime ima, Glavati je zovu, i svi je udarati vole. Pa gde još te kruške ima na svetu ovom, osim u izgubljenim otpadima koji čuvaju smeće putujućih cirkusa. Po koji se Ruski medo može naći, ali o njima kasnije... hahahaha... Otpad duša, tu sam ja veliki, i svako mora da me sluša!!!

Baš nešto sinoć razmišljam i kažem sebi, koje si ti, bre, ništa! Ali ono, baš, ništa! U svojoj glavi veliki, a tako mali. I bi sve u redu kad rekoh to sebi. Da ne poverujete! Kažeš sebi "Tako si bedan, i mali..." i onda, sve u redu?! Nikakav bedak ili tako nešto, šta više. Olakšanje! Koliko mi je trebalo do toga da dođem, ne mogu vam ni objasniti. Teško je, bre, sebi reći da si niko i ništa, i da je sva veličina samoga sebe, samo tvoj trip. Baš teško ili je možda meni bilo teško, ne znam. Mislim, od onih sam ljudi što je uvek želeo da bude super heroj, pa možda zbog toga. Ali sinoć... "Ferguso, shvati da si ti niko i ništa i budi i srećan i zadovoljan i sa ovim što imaš..." i ništa. Nije uopšte bilo tako strašno. Samo sam pridodao i "... potrudi se da ostvariš želje..." na sve to, i bi sve u redu.

Ne znam dal' me razumete, ali iskreno i baš me briga. Eto još jednog odgovora na neka moja pitanja. Baš me briga šta vi mislite o tome svemu! Zar je moguće da je super ego popustio, i da mogu ovo da kažem?! Da savest i te prejake kočnice odoše?! Ko će ga znati, možda je to samo trip. A znate li šta je lud trip?! Kad ste oženjeni. Majke mi! I još kad čekate dete. Evo, to se meni baš upravo dešava, tako da i cela moja prethodna priča možda ima veze baš sa time. Pitam se, pitam se... ??? Evo, ovo je moj opis braka i čekanja tog deteta da dođe na svet, za sve ljude koji su ikada probali halucinogene droge. Za ostale, izvinite, nemam tako dobar opis. Znači brak i čekanje deteta je kao da ste žena i ti zaboli po esid i onda ste neko vreme čekali da vas proradi. Krenuo je rad, ali nikako da se odluči kuda da krene. Niti bad trip niti good trip, nego nešto u potpunosti između. I sve vreme ludilo! Oboje bi iz svoje kože da iskočite, ali ne može, batko! A sa druge strane, to je to, i što bi iskakao iz kože?! Šašavo...

Hajde ljudi, upadajte u cirkus Ferguso... kažem vam, ko nije dobio pljugu od bradate žene, taj nije nikada ni dobio pljugu!!! hahahaa...

No comments: