Thursday, January 8, 2009

Priznajem, naguzio bi i Breda i Anđelinu

Ček, stani... ako sam ja sam sebe dobro razumeo, mene su manje više upropastili McDonald's, Coca-Cola i Madonna!?!? Fuck!!! Čak sam i sad rekao "Fuck!!!". Au, jebem ti život! Ladno sam naučio da živim preko TV-a, i gluposti koje su mi nametnute preko njega. Auuu, ne verujem! Sigurno nije sve, ali toliko dobar deo, da je to strašno.

Pitam se ko sam ja?! hahhahahahahaa... Kakvi keva i ćale, i njihov uticaj!? Uticaj "pop" kulture!? Užas! Još sam uspeo bar malo da im promaknem, onih osamdesetih, kad sam bio mali, i nosio Simod patike. Ovi stariji nisu ni to uspeli, a mladi su kao Amerikanci. Ne, ne, više kao Kanađani. Pa odosmo mi u kurac! Sve to toliko nema veze sa slovenskom dušom! Ali ovi cepaju baš na onu najtanju crtu. Imaj keša, živi brzo, budi James Dean, furaj fazon ludila i crkni. I sanjaj sve to, teži samo tome, ali nikada ne postiži! U jeee... Nije fer... hahahahaha... nije fer.

Pa hoću i ja da budem taj Amerikanac!!! A?! Očekivali ste da ću da pljujem sad?! Ma jok, bole me 'rac! I ovako su me skroz sjebali, zašto da im se ne priključim. I ko mi kaže da ne bi voleo da bude filmska "zvezda", taj laže. Da nikada nisi maštao/la da budeš poznat/a ili pun/a keša. Zapališ na Maldive, družiš se sa poznatima. Jebe te Bred Pit ili jebeš Anđelinu Džoli?!?! Mojne želaš!!! Mogao bi oboje da ih opališ kod god da si sex-roda. Da ono kao imaš gajbu, koja je sve ono što si maštao/la?! Bazen, žurke, plavuša ili kvoterbek... ma daaaaaaj!!! Bar jednom si to sanja/la!!! I što ne bi, to su nam prodali odavno. Još od Klark Gebla i ekipe. "... frankly my dear, I don't give a damn..."

Alo, jebaše nam kevu McDonald's, Coca-Cola i Madonna. Tako ja nazivam sve ovo što nam prodaju kao život. Pa zar nije?! McDonald's, Coca-Cola i Madonna?! To ti dođe kao Sveto trojstvo za kretenluk, ali ga i ja potajno želim. Užas! I onda ja postavljam pitanja tipa "Ko sam ja?". Sloboda i ljubav?! Ma daaaaj... Svako bi od nas prodao bulju za život sa TV-a, a sve to ne postoji. To znači da mi težimo ka nečemu što ne postoji? Koliko je to jako! Bacaj se u svet mašte i teraj svakodnevicu od 9 do 17h, a za to vreme u glavi budi na najjačoj žurci na svetu. Prejako smišljeno!!! Čist dokaz. Znate kako je smišljen Coffee break i zašto? Smislile su to kompanije koje prodaju cigare da bi povećale prodaju.

Ali nema veze, teramo dalje! Uspeli su da nam prodaju foru! "Fucking marketing people!!!". I prodali su nam je stvarno, samo se malo zapitaj! Pazi kad i onaj Obama postaje rock zvezda. A to nije samo američki predsednik, nego nam ga predstavljaju kao da je svetski. "The most powerful man in the world". Alooo... Ludilo! I ovo nije nikakva teorija zavere, samo se osvrnite. Koliko Mekova ima kod nas? Moraš da prođeš pored njega, okreni obrni. Ili kad izađe novi album Madone. Auuuu.... Ne možeš da je promašiš na TV-u, ili radiju, žurci. Opkoljen si, bukvalno. A i kad ne izbaci novi album imaš gomilu emisija koje ti pričaju kako je ona neverovatna "... Madonna is fabulous... she has a power of transformation...". To stalno čuješ, kao da je transformers... hahahaa... Alo, sine, bre!? A šta piješ? Coca-Colu, zar ne? Gde god da si, a čast izuzecima, pije se Coke. Da ne veruješ! Coke i ovo, Coke i ono... ma daj, bre!!!

Čak ako pogledaš i te psihoanalize i ta sranja, pa i to nam je uvek govoreno "... svaki Amer ima svog psihologa i advokata... ". Pa šta!!!!? Sad i mi imamo, da ne veruje čovek. Moj deda i pradeda su radili ljudi, i ćutali, i živeli, bre!!! A mi se pitamo stalno nešto. Eto nam sad ti psihići i advokati. Ok, potrebno jeste, ali za stvarno bolesne ljude, a ne "... tata me nije dovoljno voleo..". I ovog mog "Ko sam ja?". Ali sad ne možemo bez svega toga. Aha, pa to je znači to potrošačko društvo. "Znači meni je život postao toliko dobar od kad imam IPod, da je to...". Ma jedi govna, bre!!! Imam sva ta sranja, i ne znam koji će mi kurac. Ovo jeste malo kao u "fighting club" priči, ali je istina. Još samo "Ikea" da nam stigne, i ćao zdravo. Pa pogledajte samo kako smo obučeni, kao crnci sa MTV-a. Uskoro ću da krenem da pričam kao Snoop Doggy Dog. Aloooooo!!! Snoop Doggy Dog, šta to znači?!?!

Nema teorije da im pobegneš, ali najluđe je što to niko ni ne želi. To je to! Možeš da se trudiš koliko hoćeš, ali bar uvek malo u podsvesti ćeš poželeti da malo "živiš", šta god to značilo. Kakav uticaj. Ljudi nisam ovo ja rekao, to govori Bodriar u "Simulatum i simulacije", ali tek sad sam skontao, sa pitanjem "Ko sam ja?" šta se tu dešava. Shvatio, baš na ličnoj osnovi. Auuu... Pa moj život postaje kao reality show... hahahahaha... ali kurac!!! Sad mi gledamo kako oni žive?!?! I kao do jaja!!! Hit, hit, hit!!! Aj me molim te još više jebite u glavu , molim vas, niste dovoljno. "Mi živimo ovako, a vi neee.. tanananaa... Ali želite, želite da živite kao mi! Tako ćemo da prodamo priču još više!" - govore nam Ozzy i Sharon Osbourne, dva retardirana majmuna, ali koji su do jajaaaaaaa!!! hahahahhahhaaa... Možeš da tripuješ i da si alternativan, ili Grizli Adams, ali pored Headbangers Ball-a nemaš nikakve šanse!

Ma istripovao sam... Opušteno Ferguso, sve to nije istina. Ma šta nije, Guču su nam upropastili. Jel' bio neko na Guči pre ovih Slovenaca i stranaca?! To nema veze sa onom Gučom od pre!!! Narodno veselje, bre, a ne... pa ne znam šta!!! Ali nema veze, tri puta Uraaa za McDonald's, Coca-Colu i Madonnu!!! Uraaa, uraaa, uraaa!!! I ja se pitam ko sam ja. Ja sam proizvod svojih roditelja koji su nakljukani šezdesetim, i nekim iskvarenim hipi-socio pokretom, TV kulturom i maštom koja nije moja, nego mi je ubačena u glavu. Nabijem onog Endi Vorhola i njegovih "... 15 minutes of glory..." na kurac sto puta, ali šta sad, i to sam jednim delom ja!

Priznajem, naguzio bi i Breda i Anđelinu, i živeli bi srećni i zadovoljni do kraja života. Moderna bajka... " I onda je Ferguso primio karu od Breda dok je karao Anđelinu..." ... hahahahahahaa... prejako, prejako, prejako.... Hoću da budeeeem Amerikanaaaaac!!! "We must protect American way of life in Serbia!!!"

No comments: