Thursday, March 10, 2011

Pesmica za dizanje sopstvenog morala

Ovo će biti veoma kratka pesmica.

Znači ja sam Ferguso, veliki car, čak mi je i onaj gore dao veliki kar! Mogu da tucam 15 puta za redom a da te za to vreme ne zaspem kredom. Ja sam Ferguso ultimativni car, kao što rekoh i onaj gore mi dao veliki kar!!! Sve one koje bi ti želeo da znaš, ja sam već jebo ili im noge sjebo, da kad uđem u klub, svi znaju da imam veliki ud i muda do kolena, možeš samo da budeš smorena kučko, muška ili ženska, što nemaš ta muda nebeska. Prošao sam ono o čemu ti maštaš, pa i više od toga, zato umem da praštam, kad moliš, kad ne želiš veče da ti smorim. Jer ne znaš bedo jedna, da si buba, nevina i čedna. Šta god da ti padne na pamet ja sam već uradio i puta tri i puta pet hiljada više nego što misliš ti. I žena mi je lepša i pametnija od tvoje ili od tebe same, oči ti izjele vrane! Kamen ti u usta! Sve u svemu ja sam Ferguso ultimativni car, dao mi onaj gore veliki kar!!! E, kad bi i keša malo s neba palo, hodao bi jednosmernom ulicom pravo, u suprotnom smeru, naravno!!! Ultimativni car, to sam ja Fergusooooo Zaboooooo, dudlaj mi kučko, bilo kog pola da si, veliki kar!!!

Krajnje kratka, morate priznati, retardirana pesmica dragi moji čitaoci... hehehe... Ali prevedite ovo na engleski i zvučaće vam kao Natorious B.I.G., Tupak i tetrapak zajedno... To je ono što je hit!!! Na sledećem albumu ubacujem deo da sad imam para i još sam veći car i ono, kao, do jaja mi je. A na trećem mi je priča neka intelektualna i pokrećem svet. Četvrti, postao sam samosvestan, razumem brige ovog sveta i družim se sa Lamom. Peti, isključivo priča "I bogati plaču", tuga, bedak i ostao sam sam u vili od 3000 kvadrata i ne družim se više sa Lamom... Posle, naravno, prelazim u biznis i pravim novog Fergusa... Tako i vlade nastaju i nestaju, majku ti... Svet je postao španska serija... hahaha... Lajavi krelac ipak napisa bar deo priče, ne ostade pesmica samo... "It's All About the Benjamin's, baby" ili "If you want to make it big or go after the greens you must live in NY!"

No comments: