Thursday, October 14, 2010

Should I Stay Or Should I Go?!

Bilo bi totalno kretenski da se ne javim za reč posle svih ovih događaja koji su nas strefili. Mislim na sve ove pedere, policajce i huligane koji su nam "ulepšali" vikend, a onda nastavili i u ponedeljak. Šta da kažem na sve to, osim da uopšte ne kontam zašto se sve to dogodilo. Predstavu nemam, a koliko vidim ni niko oko mene. Vidi se samo strah u očima radnog naroda Srbije. Ljudi su stvarno uplašeni, pa ako je to bio cilj svega ovoga, onda su uspeli. Ko? I dalje tvrdim da ne razumem celu tu priču. Imam neko viđenje, ali ono... Ko ga nema i kako da ga nemaš kad smo sve to već videli pre dvadeset godina i dalje gledamo isto? I na sve to nam još Klinton stigao? Ono...

Niti kontam što su homoseksualci pravili tu paradu, kad smo svi znali šta će da se desi? Ko je platio za tu paradu, to mene zanima? Pa naravno mi, od poreza koji plaćamo. Koliko su samo koštale dnevnice, prevoz, žurka... za sve te gej osobe? Sve to da bi se prošetalo njih par stotina gradom, okruženi sa "...5000 policajaca grada Čikaga..."? Nejasno! Oni se ljudi prošetali, a policajci dobili batine. Prava niko nije dobio i još je izjava da je ta ista parada ponosa "uspela"? Kako, bre, uspela?! Mogao je još neko da istovari onim besnim "dečacima" tri kamiona kalaša i da popijemo scenario Sira Lione, oma! Ono, kao, uz dva kalaša džak bombi za džabe, a ako uzmeš deset komada dobiješ gratis zolju. Ubio bi keš! Kako se, bre, toga nisam setio u pm!!! Sad bih već bio na Sejšelima... I sad epilog tog događaja je da sam ja lično platio gej paradu, dnevnice za pandure i polupani grad?! To nije kul... hahahaha... Smešno jeste, ali stvarno nije kul, zar ne? Zašto se sve to dogodilo, bole me uši! Nezadovoljstvo, nacizam, gejevi, političari itd, stvarno me bole, ali zašto sad ja da platim?! Pa ja ustajem ujutru i radim i plaćam porez! Što ja da platim sad popravku koju je neko zamutio. Neću! Ali opet moram, jbg. Ali platili penzosi. Njima sad kasni onaj njihov "dečiji" dodatak od 5000 dinara koji dobijaju svaki mesec. Gde će sad u red da stanu!?

E, onda je na sve to stigao Klinton i tek mi on zbunio glavu. "... Srbija je pored svoje velike istorije i budući lider Evrope..."??? Koja je to izjava?! Hajde da je rekao regiona ili tako nešto, ali cele Evrope? Pretera ga, ticebra, pretera. A opalio bi Klinton Tadića, a? Kako ga je samo gledao, majku mu njegovu poljubim. Izgleda da nama Tadić dođe kao Petar Dobrnjac, pa će od sad u narodu da se kaže umesto "Hvala kurcu i Petru Dobrnjcu", "Hvala kurcu i Tadiću". Ne rimuje se, ali je istina. I tako mi postadosmo "lider Evrope". Fenomenalno! Ali genijalno! I sad od jednom Holanđani skidaju veto sa našeg ulaska u EU i koliko vidim ima da nas ufuraju u istu do kraja godine . Zbunjujuće! Neće niko ni da nas pita, ali sto posto bi prihvatili i to samo da zajebemo Hrvate i da uđemo pre njih, a da oni muda pojedu. Eto, to je jedini razlog... hahahaha... i da možemo da im kažemo "a guzili ste se, a mi u EU"... hahahaa... Ima da izvrše ritualni kikiriki zbog toga! Sećate se "Mi imamo Mekdonalds, a vi ga nemate!"? E, ista priča.

I onda isti taj dan ode naša reprezentacija da igra sa Italijanima i napravimo sranje i tamo i direktno toj istoj Evropi i svetu pokažemo kurac. I to bukvalno! Onaj mladić sa ograde im je stvarno sve vreme pokazivao kurac direktno u kameru. On mi samo nije jasan, kako je mislio da ga ne provale sa svim onim tetovažama? I da, kako su oni uneli sve ono na stadion u toj Evropi? Ma snalažljiv smo mi narod, nije to namešteno... hahahaha... E da, usput smo prebili sopstvenog golmana??? Ne njihovog, razumete, nego našeg!!! A za kraj puštaju nam "Balkan bure baruta" na prvom kanalu RTS-a posle svega toga u udarnom terminu?!

Moga sam da uozbiljim priču sa sve nekim teorijama zavere, ali brateee, kome je više do toga. Ćuti smrdi jer "Sedi disi jer ni za disi nisi"!

No comments: