Friday, July 31, 2009

:)

Što bi bilo sad gotivno, ono... na moru sam i to baš neko ludilo. Tipa Maldivi, neki Bali i tako nešto. Znači, beli pesak koji se spaja sa tirkiznim morem. Mali, ali jako mali i lagani talasi.Tišina, presijavanje svetla i ja u plićaku sedim, držim neko pivo u ruci, i gledam isto ono tirkizno more. Nikog nema oko mene. Tišina potpuna. Prelepo, ali stvarno prelepo. Evo, sedim, pišem i osećam te talase koji prelaze preko mojih stopala i nežno ih maze. Zapalio sam i buksnu dobrog tiša, i sad je sve ok. Napokon sam stigao. Posle koliko vremena, ali to me nije briga. Potpuni reset mozga istog momenta kad sam shvatio na kakvom sam mestu. Buksnata me radi, i sve prelazi na još luđi oblik lepote. Divljina mira koja me obuzima. "Neverovatno, stvarno, neverovatno!".

Izlazim ispred svog bungalova, koji se nalazi iznad mora, a spaja me sa obalom samo jedan prelepo napravljeni drveni mostić dugačak 150 metara. Ali nije ni potreban da nema ove posluge koja dolazi, jer bi tu daljinu i ovako mogao da prepešačim koliko je voda duboka, to jest plitka. Da ne veruje čovek. Mnogo, bre, ljubazni ovi lokalni ljudi. Stalno osmeh na licu i stalno tu. Ali ne ono kao Iznogud, da će da me zajebe, to mi je čudno, nego običan lepi osmeh. Mislim, juče me je lik pitao da li može da mi obriše cvikere za sunce. Ostadoh nem. Znači njemu je posao da toliko brine o meni?! Da ne veruje čovek. Evo sad kopaju bazen. Da, da kopaju bazen. Kako ih ne mrzi da mi svako jutro iskopaju bazen ispred bungalova u moru?! I ovako to rade svaka dva sata, pošto ovaj nestane posle toliko vremena. Ko ga baje, na ovo se čovek može navići. Hehe... Iskopali su ga, sad mogu da skočim u vodu sa stepeništa. Voda je predivna.

Pazi kad sam se totalno dobro setio da povedem ove tri devojke. Mislim stvarno su ok, i vrede para koje sam dao da povedem i njih na odmor. Ni jedna od njih nije glupa, jako su čak i obrazovane, sofisticirane, duhovite i krajnje lepe. Što da ih čovek ne povede, posebno kad ti sve tri svaki dan dudlaju karu. Hahaha... Genijalno. Mislim pogledaj Moniku. Crnka, kao živa vatra, jebem ti život. Kako volim tako male, što se kaže, nabijene žene, sa velikim sisama. Kako joj se samo koža presijava. A kakva je za guženje, jebem ti kevu. Mehiko girrrrl... hehehehe...A vidi , molim te, Perlica! Kako samo sedi, lepotica jedna plava. Kako je nežna ta koža. Kako ona samo to lakira nokte, bezobraznica jedna... hehehe... Ali ipak najviše cenim njenu osobinu da obožava analni sex i svaku BDMS perverziju svetu poznatu i nepoznatu. Poludela Nordijka. A poniznaaa! Željna da joj narediš, željna da te sluša. Stvarno, vrh!!! Razvaljivanje bulje. Divi je ova poludela zvončica, Limen. Pozitivno odlepljena Južna Afrikanka. Kog je, bre, ona porekla?! Ona mora da je neki sulud miks crnog i belog. Iskreno niko nikada mi nije tako pušio karu. Hahaha... Stvarno, do grkljana. Ali zato jaka. Baš odaje snagom, a što voli da smara Perlu... ludilo!! I beli pesak, tišina i more. Ni one ništa ne pričaju. Malo onako, ali se vidi da uživaju. Sve tri mogu da me kupe, a odlučile su da idu samnom, jebu me ili kao jebem ja njih, ali više one mene, moram priznati. Treba se dočepati kurca, na ovoj vrućini, kad vas je tri. Hehhehehe... I još kao plaćaju sve ovde, jer sam ja platio put. Ludilo!!! Ne, ne... ludilooooo!!!!! A kad bi samo nekom mogao da opišem ceo trip kad se karamo u moru svo četvoro... sad nekom o'ma da ispričam... Ma što bi nekom i opisivao. Uživaaaaaaaaaj Fergusoooooo!!!! Usralo teeeeeeee...

Zaboravih da sam u sobi i pišem sve ovo?! Ma ko ga jebe!!! Tamo sam.

No comments: